Емоційна складова гуманізації вищої освіти

Ескіз недоступний

Дата

2004

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Рівень самооцінки зворотно корелює з нереспіраторною гострою захворю­ваністю та вперше діагностованою хронічною, кількістю оперативних втручань і травм, психотравм, у той же час зниження академічних здібностей більш вира­жено пов’язане із наявністю хронічних захворювань. Методом множинної коре­ляції виявлена залежність академічних здібностей від кількості психотравм за останній рік та інтенсивності вживання алкоголю. У осіб у віці 18-22 років рівень вживання алкоголю корелює з підвищенням симпатичного тонусу, залежить від багатьох соціальних і генетичних чинників та негативно впливає на імунну резистентність організму. Стаж та інтенсивність паління корелюють з вираженістю симптомів ВСД та деякими соціальними, генетичними чинниками і особливос­тями харчування. В період від 18 до 22 років помітно наростає вживання алкого­лю та інтенсивність паління, яка також зростає зі збільшенням кількості стресів. Таким чином, емоційний стан, здатність до навчання, стан здоров’я, реак­тивність вегетативної нервової системи, наявність шкідливих звичок пов’язані між собою, залежать як від генетичних чинників, так і від соціальних, в числі яких важливим є негативний вплив стресових чинників, в т.ч., що пов’язані з навчанням.

Опис

Ключові слова

емоційна складова, гуманізація вищої освіти, емоційний інтелект, навчально-виховний процес, студент

Бібліографічний опис

Скляр П. П. Емоційна складова гуманізації вищої освіти / П. П. Скляр, Т. М. Запорожець, Л. Д. Коровіна // Динаміка наукових досліджень 2004 : матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., м. Дніпропетровськ, 21–30 червня 2004 р. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2004. – Т. 2. Психологія. – С. 50–52.