Організація системи перевіряй знань для поточного та підсумкового контролю з нормальної фізіології

Ескіз недоступний

Дата

2006

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський державний медичний університет

Анотація

Повноправна участь України в Болонському процесі вимагає суттєвих змін у системі вищої освіти і науки, причому головні проблеми полягають не в запровадженні кредитів чи навіть переході на модульний принцип організації навчального процесу, а в збереженні самобутності та здобут­ків національної освіти при перенесенні на національний ґрунт кращих європейських надбань, насамперед - запровадження систем контролю якості освіти на внутрішньовузівському рівні. Широке використання персональних комп’ютерів дало великий по­ штовх розробці нових інформаційних технологій та широкому впрова­дженню їх у підготовку спеціалістів. Основними напрямками стали розробки електронних підручників, автоматизованих систем контролю знань, розробки робочих місць спеціалістів.

Опис

Ключові слова

Болонський процес, навчальний процес, студенти, тестові завдання

Бібліографічний опис

Запорожець Т. М. Організація системи перевіряй знань для поточного та підсумкового контролю з нормальної фізіології / Т. М. Запорожець // Оптимізація методів контролю знань студентів за сучасних умов організації навчального процесу : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2006. – Частина 1. – С. 92–95.