Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGancho, Olga V.-
dc.contributor.authorFedorchenko, Vira I.-
dc.contributor.authorTkachenko, Olena V.-
dc.contributor.authorBublii, Tetiana D.-
dc.contributor.authorMoshel, Tetiana M.-
dc.contributor.authorBobrova, Nelia O.-
dc.contributor.authorГанчо, Ольга Валеріївна-
dc.contributor.authorФедорченко, Віра Іванівна-
dc.contributor.authorТкаченко, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorБублій, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorМошель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorБоброва, Нелля Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-08-16T12:11:25Z-
dc.date.available2022-08-16T12:11:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationPeculiarities of Poltava State Medical University students stress resistance / O. V. Gancho, V. I. Fedorchenko, O. V. Tkachenko, T. D. Bublii, T. M. Moshel, N. A. Bobrova // EUMJ. – 2022. – Vol. 10, № 2. – P. 165–172.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18910-
dc.description.abstractThe objective of the article is theoretical and experimental study of psychological factors of stress resistance in medical and dental faculties’ students when forming their professional readiness. The sample included 104 people aged 18 to 20 years, who were 2 to 4 course students of medical and dental faculties of Poltava State Medical University.uk_UA
dc.description.abstractОднією з головних компетентностей майбутнього лікаря є розвинена стресостійкість. Студентський період характеризується підвищеним рівнем стресу, але в той же час сприятливими віковими можливостями для розвитку життєздатних стратегій і установок особистості. Це обумовлює необхідність вивчення чинників стресостійкості студентів та способів ії розвитку. Мета статті полягає у теоретико- експериментальному дослідженні психологічних чинників стресостійкості студентів медичного та стоматологічного факультетів у процесі формування їхньої професійної готовності. Кількісний склад вибіркової сукупності студентів складав 104 особи віком від 18 до 20 років, які навчалися на 2–4 курсах медичного та стоматологічного факультетів Полтавського державного медичного університету. В ході емпіричного дослідження було використано такі методики: «Тест стресостійкості С. Мадді», адаптований Д. А. Леонтьєвим і Є. І. Рассказовою, «Тест смисложиттєвих орієнтацій (СЖО)» Д. Леонтьєва та «Бостонський тест стрессостійкості». Дослідження було проведене в листопаді 2021 року дистанційно, за допомогою гугл-анкет. Статистичну обробку результатів досліджень здійснювали за допомогою програми Microsoft Excel Office 2010. Визначення вірогідності різниці між групами проводили з використанням критерію t Стьюдента. В результаті проведеного дослідження були виявлені відмінності в особливостях стресостійкості між студентами стоматологічного та медичного факультетів. У студентів медичного факультету відмічається вищий рівень стресостійкості, вони більш орієнтовані на освоєння професії, на професійну діяльність, також для них характерні більш високі показники прийняття ризику порівняно зі студентами-стоматологами. Також наявні відмінності у ціннісно-смисловій сфері: серед студентів-медиків більш поширеними є екзистенційні установки, а серед стоматологів – утилітарні. На основі отриманих результатів з метою підвищення рівня стресостійкості нами було проведено тренінг стресостійкості, який слід розглядати як спосіб розвитку та вироблення нових шляхів реагування на стресові ситуації.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherСумДУuk_UA
dc.subjectstress resistanceuk_UA
dc.subjectstressuk_UA
dc.subjectprofessional training of future doctorsuk_UA
dc.subjectstress resistance among studentsuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх лікарівuk_UA
dc.subjectстресостійкість серед студентівuk_UA
dc.titlePeculiarities of Poltava State Medical University students stress resistanceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.21272/eumj.2022;10(2):165-172-
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології
Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Peculiarities.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.