Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18912
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Запорожець, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Міщенко, Ігор Віталійович | - |
dc.contributor.author | Весніна, Людмила Едуардівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-17T11:10:33Z | - |
dc.date.available | 2022-08-17T11:10:33Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Запорожець Т. М. Готовність кафедри нормальної фізіології УМСА до впровадження кредитно-модульної системи навчання / Т. М. Запорожець, І. В. Міщенко, Л. Е. Весніна // Організація навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи: досвід і проблеми : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2006. – С. 38–40. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18912 | - |
dc.description.abstract | Філософія і тенденції створення єдиного освітнього простору в контексті Болонського процесу та повноправна участь у ньому України, безперечно, вимагають суттєвих змін у системі вищої освіти і науки . Слід зазначити, що головні проблеми на цьому шляху полягають не в запровадженні кредитів чи навіть переході на модульний принцип організації навчального процесу, а в збереженні самобутності та здобутків національної освіти при перенесенні на національний грунт кращих європейських надбань. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський державний медичний університет | uk_UA |
dc.title | Готовність кафедри нормальної фізіології УМСА до впровадження кредитно-модульної системи навчання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kredytytno_modulʹnoyi _systemy _navchannya.pdf | 1,4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.