Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18965
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVladymyrova, Valentyna-
dc.contributor.authorSavitskaya, Tatiana-
dc.contributor.authorВладимирова, Валентина Іванівна-
dc.contributor.authorСавицька, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-09-06T05:40:42Z-
dc.date.available2022-09-06T05:40:42Z-
dc.date.issued2022-09-06-
dc.identifier.citationVladymyrova V. Communication-oriented methods of teaching the ukrainian language as a foreign language in a medical university / V. Vladymyrova, T. Savitskaya // Science, development and the latest development trends : proceedings of the XXXV International scientific and practical conference, Paris, France, 06–09 September 2022. – Paris : International Science Group, 2022. – P. 213–215.uk_UA
dc.identifier.isbn979-8-88796-819-3-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18965-
dc.description.abstractAt the current stage, the development of education in Ukraine is characterized by an intensive rethinking of values, the search for something new in the theory and practice of education and training. Among the priority directions of the development of higher education in Ukraine, one can name the focus on the development of the creativity of education seekers, on integration into the educational world space, this requires significant changes in theory and practice, it is also necessary to take into account the interests and needs of students, a differentiated approach to learning. Nowadays, the focus should be on the personality of the student of education, his unique inner world.uk_UA
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвиток освіти в Україні характеризується інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання. Серед пріоритетних напрямків розвитку вищої школи в Україні можна назвати орієнтацію на розвиток креативності здобувачів освіти, на інтеграцію у освітній світовий простір, це потребує значних змін у теорії й практиці, необхідно також враховувати інтереси та потреби студентів, диференційований підхід до навчання. Нині в центрі уваги повинна бути особистість здобувача освіти, його неповторний внутрішній світ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherInternational Science Groupuk_UA
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectUkrainian language as a foreign languageuk_UA
dc.subjectкомунікативні методиuk_UA
dc.subjectcommunicative methodsuk_UA
dc.subjectінноваційні методиuk_UA
dc.subjectinnovative methodsuk_UA
dc.subjectздобувач освітиuk_UA
dc.subjecteducation seekeruk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UA
dc.subjectspeech activityuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.titleCommunication-oriented methods of teaching the ukrainian language as a foreign language in a medical universityuk_UA
dc.title.alternativeКомунікативноспрямовані методи навчання української мови як іноземної у медичному університетіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.46299/ISG.2022.1.35-
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки
Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян
Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Communication_oriented_methods_of_teaching_the_ukrainian_language.pdf483,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.