Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19477
Назва: «Екзаменаційні» тривожні стани здобувачів вищої освіти, шляхи їх подолання
Автори: Цикало, Анастасія Миколаївна
Гринь, Катерина Вікторівна
Науковий керівник: Гринь, Катерина Вікторівна
Дата публікації: 9-лис-2022
Видавець: Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка
Бібліографічний опис: Цикало А. М. «Екзаменаційні» тривожні стани здобувачів вищої освіти, шляхи їх подолання / А. М. Цикало ; науковий керівник : К. В. Гринь // Концептуальні підходи формування емоційного інтелекту у здобувачів освіти : матеріали Всеукр. інтернет-конф. молодих учених та студентів, м. Глухів, 9 листопада 2022 р. – Глухів, 2022. – С. 63–65.
Короткий огляд (реферат): Проблема стресостійкості, варіативності психічного стану здобувачів освіти в процесі навчання має важливе значення. Наявність та інтенсивність тривожних чи інших психологічних розладів у здобувачів освіти залежить від їх особистісних якостей, рівня теоретичної та практичної підготовки, стресостійкості та рівня самоконтролю.
Ключові слова: навчальний процес
тривожні стани
здобувачі освіти
стрес
УДК: 37:159.922.7
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19477
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра нервових хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Materialy_konferentsii_ Emotsiinyi_intelekt_2022.pdf692,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.