Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19477
Назва: | «Екзаменаційні» тривожні стани здобувачів вищої освіти, шляхи їх подолання |
Автори: | Цикало, Анастасія Миколаївна Гринь, Катерина Вікторівна |
Науковий керівник: | Гринь, Катерина Вікторівна |
Дата публікації: | 9-лис-2022 |
Видавець: | Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка |
Бібліографічний опис: | Цикало А. М. «Екзаменаційні» тривожні стани здобувачів вищої освіти, шляхи їх подолання / А. М. Цикало ; науковий керівник : К. В. Гринь // Концептуальні підходи формування емоційного інтелекту у здобувачів освіти : матеріали Всеукр. інтернет-конф. молодих учених та студентів, м. Глухів, 9 листопада 2022 р. – Глухів, 2022. – С. 63–65. |
Короткий огляд (реферат): | Проблема стресостійкості, варіативності психічного стану здобувачів освіти в процесі навчання має важливе значення. Наявність та інтенсивність тривожних чи інших психологічних розладів у здобувачів освіти залежить від їх особистісних якостей, рівня теоретичної та практичної підготовки, стресостійкості та рівня самоконтролю. |
Ключові слова: | навчальний процес тривожні стани здобувачі освіти стрес |
УДК: | 37:159.922.7 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19477 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра нервових хвороб |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Materialy_konferentsii_ Emotsiinyi_intelekt_2022.pdf | 692,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.