Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19517
Назва: Особливості викладання дитячої терапевтичної стоматології здобувачам освіти випускного курсу в умовах дистанційного навчання
Інші назви: Особенновти преподавания детской терапевтической стоматологии соискателям образования выпускного курса в условиях дистанционного обучения
Peculiarities of Teaching Pediatric Therapeutic Dentistry to Applicants for Graduate Education in Distance Learning
Автори: Каськова, Людмила Федорівна
Уласевич, Лариса Павлівна
Новікова, Світлана Чеславна
Амосова, Людмила Іванівна
Солошенко, Юлія Іванівна
Каськова, Людмила Фёдоровна
Уласевич, Лариса Павловна
Новикова, Светлана Чеславна
Амосова, Людмила Ивановна
Солошенко, Юлия Ивановна
Kaskova, L. F.
Ulasevych, L. P.
Novikova, S. Ch.
Amosova, L. I.
Soloshenko, Yu. I.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Особливості викладання дитячої терапевтичної стоматології здобувачам освіти випускного курсу в умовах дистанційного навчання / Л. Ф. Каськова, Л. П. Уласевич, С. Ч. Новікова [та ін.] // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : матеріали наук.-метод. конф. з міжнар. участю, м. Яремче, 23 вересня 2022 р. – Яремче, 2022. – С. 70.
Короткий огляд (реферат): Отримання знань здобувачами освіти в реаліях нашого часу, особливо стоматологічного профілю, потребує справжньої трансформації. Перспективним напрямом є дистанційна форма навчання, яка дає можливість набути загальних та фахових компетентностей за умови відсутності можливості прямої взаємодії викладача та студента. Під час дистанційного навчання викладач може взагалі не зустрічатися зі здобувачами освіти під час прямих трансляцій, а лише стежити за ними в чаті, якщо потрібно. Вебінари, фільми, численні симулятори – лише деякі з технологічних інструментів, доступних для онлайн навчання. Основним аспектом дистанційного навчання є також можливість детального відстеження успішності студента, що допомагає розвивати його власну траєкторію. Дистанційне навчання використовує формат комп’ютерної гри, де нові рівні доступні лише після завершення попередніх. Але на фоні реальних плюсів даної методики, у здобувачів освіти стоматологічного напряму, особливо випускного курсу, є великий мінус –відсутність можливості виконати та удосконалити практичні навички не дає можливості набути в повній мірі фахових компетентностей.
УДК: 378.147:616.314-053.2
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19517
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osoblyvosti_vykladannya_dytyachoyi_terapevtychnoyi_stomatolohiyi.pdf219,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.