Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19597
Назва: Сучасні тенденції у розвитку еколого-валеологічно-педагогічної парадигми у вихованні здобувачів вищої освіти медичного профілю
Автори: Білаш, Валентина Павлівна
Свінцицька, Наталія Леонідівна
Білаш, Сергій Михайлович
Лисаченко, Ольга Дмитрівна
Каценко, Андрій Любославович
Литовка, Володимир Вікторович
Федорченко, Ігор Леонідович
Дата публікації: 2022
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Бібліографічний опис: Сучасні тенденції у розвитку еколого-валеологічно-педагогічної парадигми у вихованні здобувачів вищої освіти медичного профілю / В. П. Білаш, Н. Л. Свінцицька, С. М. Білаш [та ін.] // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини», м. Полтава, 17–18 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 129–132.
Короткий огляд (реферат): Саме завдяки еколого-валеологічно-педагогічному вихо ванню майбутні лікарі мають змогу свідомо оцінювати стан і пер спективи розбудови екологічно чистого навколишнього середо вища (екологічний аспект) та здорового майбутнього покоління (валеологічний аспект). Вивчення змісту й особливостей цих ас пектів дало змогу зробити висновок, що окремо вони існувати не можуть, оскільки доповнюють один одного, формуючи еколого валеологічно-педагогічну культуру людини.
Annotation.The ecological-valeological-pedagogical paradigm is an essential component of future doctors' professional training, in which professional competence occupies a vital place. Awareness of ecological and valeological culture, as a set of ecological and valeological competencies, determines the readiness of the future doctor for professional activities in preserving health and the environment. The issue of the need for doctors to identify eco- 130 dependent people and eco-related diseases also deserves special attention, which causes specific difficulties since these issues are not sufficiently covered in pedagogical education. In this regard, competencies in the field of medical ecology are mandatory in the formation of the professional activity of doctors. The health and lifestyle of each person largely depend on the ecological conditions of the area or region. They are one of the objective indicators of the quality of the environment. Therefore, knowledge of the sources of medical ecology is essential when studying the causes of human disease and the direct effect on the surrounding environment.
Ключові слова: pedagogy of higher medical education
pedagogical paradigms
medical ecology
valeology
professional pedagogical activity
environmental factors
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19597
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини
Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasni_tendentsiyi_u_rozvytku_ekoloh_ovaleolohichno_pedahohichnoyi.pdf149 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.