Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВонсович, Лідія Пантелеймонівна-
dc.contributor.authorСтрельніков, Віктор Юрійович-
dc.contributor.authorVonsovych, Lidiia-
dc.contributor.authorStrelnikov, Viktor-
dc.date.accessioned2022-12-14T13:43:50Z-
dc.date.available2022-12-14T13:43:50Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВонсович Л. П. Застосування творчої спадщини Григорія Сковороди для розвитку наукового потенціалу здобувачів освіти у закладах вищої і фахової передвищої освіти / Л. П. Вонсович, В. Ю. Стрельніков // Імідж сучасного педагога. – 2022. – № 4 (205). – С. 36–42.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19602-
dc.description.abstractАвторами охарактеризовано можливості застосування творчої спадщини Григорія Сковороди для розвитку наукового потенціалу здобувачів освіти у закладах вищої і фахової передвищої освіти. Метою статті є дослідження теоретичних можливостей застосування творчої спадщини Григорія Сковороди для розвитку наукового потенціалу здобувачів освіти у закладах вищої і фахової передвищої освіти, важливого у сучасних умовах для професійної діяльності викладачів. Завданнями статті є визначення чинників, які впливають на наукову діяльність здобувачів освіти у закладах вищої і фахової передвищої освіти; формулювання рекомендацій щодо зменшення «антитворчого» ефекту навчання. Визначено, що у творах Григорія Сковороди неодноразово згадується основний чинник, що впливає на наукову діяльність – «пізнай себе!». На основі узагальнення поглядів Григорія Сковороди стосовно розвитку наукового потенціалу особистості виокремимо чинники, що впливають на наукову діяльність здобувачів освіти: ситуативні й особистісні. Особистісними чинниками визнано: стійкі властивості, риси особистості або риси характеру людини, які можуть впливати на стан, викликаний тією чи іншою ситуацією.Виділено ситуативні чинники, які негативно впливають на науковий потенціал і творчі можливості здобувача освіти у закладах вищої і фахової передвищої освіти: ліміт часу, стан стресу, стан підвищеної тривожності, бажання швидко знайти рішення, занадто слабка мотивація, наявність фіксованої установки на конкретний спосіб рішення, невпевненість у своїх силах, викликана попередніми невдачами, страх, підвищена самоцензура, спосіб пред’явлення умов задачі, що провокує неправильний шлях вирішення. На основі творчої спадщини Григорія Сковороди сформульовано рекомендації, дотримання яких зменшує «антитворчий» ефект навчання здобувача освіти.uk_UA
dc.description.abstractThe authors characterized the possibilities of applying the creative heritage of Hryhorii Skovoroda for developing the scientiAc potential of students in higher and professional pre-higher education institutions. The current article studies the theoretical possibilities of applying the creative heritage of Hryhorii Skovoroda for developing the scientiAc potential of students in institutions of higher and professional pre-higher education, which is important in modern conditions for the professional activity of teachers. The tasks of the article are to determine the factors that inPuence the scientiAc activity of students in higher and professional pre-higher education institutions; the formulation of recommendations for reducing the "anti-creative" eųect of education.It was determined that in the works of Hryhorii Skovoroda, the main factor aųecting scientiAc activity is repeatedly mentioned - "know yourself!". Based on the generalization of Hryhorii Skovoroda's views on the development of the scientiAc potential of an individual, we will single out the factors that inPuence the scientiAc activity of education seekers: situational and personal. Personal factors are recognized as stable properties, personality traits, or character traits of a person who can inPuence the state caused by this or that situation. Situational factors that negatively aųect the scientiAc potential and creative opportunities of the student in higher and professional prehigher education institutions are identiAed: time limit, the state of stress, state of increased anxiety, desire to quickly And a solution, too strong or too weak motivation, the presence of a Axed attitude toward a speciAc the method of decision, lack of conAdence in one's abilities caused by previous failures, fear, increased self-censorship, the way of presenting the conditions of the task, which provokes the wrong way of solving. On the basis of the creative heritage of Hryhorii Skovoroda, recommendations were developed, the observance of which reduces the «anti-creative» eect of the student's education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавська академія неперервної освіти ім. М. В. Остроградського, Українаuk_UA
dc.subjectтворча спадщина Григорія Сковородиuk_UA
dc.subjectнауковий потенціалuk_UA
dc.subjectзаклад фахової передвищої освітиuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectздобувач освітиuk_UA
dc.subjectcreative heritage of Hryhorii Skovorodauk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectscientiNJc potentialuk_UA
dc.subjectinstitution of higher educationuk_UA
dc.subjectinstitution of professional pre-higher educationuk_UA
dc.subjectstudent of educationuk_UA
dc.titleЗастосування творчої спадщини Григорія Сковороди для розвитку наукового потенціалу здобувачів освіти у закладах вищої і фахової передвищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeThe application of the creative heritage of Hryhorii Skovoroda for developing the scientific potential of students in institutions of higher and professional pre-higher educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.046.4uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vonsovich_LP._The_application_of_the_creative_heritage.pdf789,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.