Критичне читання на заняттях з української мови як іноземної

Ескіз недоступний

Дата

2022-11-24

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтава : Вид-во «Астрая», 2022

Анотація

У статті проаналізовано дослідження щодо розвитку критичного мислення та його впливу на традиційний процес пізнання здобувача освіти. Узагальнено умови, які необхідно враховувати викладачеві, щоб стимулювати критичне мислення студентів. Обґрунтовано доцільність використання критичного читання на заняттях української мови як іноземної. Наведено деякі технології та їхній вплив на розвиток комунікативних навичок іноземних студентів першого року навчання.
The article analyzes research on the development of critical thinking and its impact on the traditional process of cognition of the applicant. The conditions that the teacher needs to take into account in order to stimulate the critical thinking of students are summarized. The expediency of using critical reading in the classroom of the Ukrainian language as a foreign language is substantiated. Some critical reading technologies and their impact on the development of communication skills of foreign students of the first year of study are given.

Опис

Ключові слова

здобувач освіти, applicant, критичне мислення, critical thinking, інтерактивні технології, interactive technologies, критичне читання, critical reading

Бібліографічний опис

Савицька Т. В. Критичне читання на заняттях з української мови як іноземної / Т. В. Савицька, В. І. Владимирова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VІI міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 199–202.