Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаливайко, Людмила Геннадіївна-
dc.contributor.authorНаливайко, Людмила Геннадиевна-
dc.contributor.authorNalivaiko, Lyudmila-
dc.date.accessioned2022-12-28T12:27:45Z-
dc.date.available2022-12-28T12:27:45Z-
dc.date.issued2022-12-19-
dc.identifier.citationНаливайко Л. Г. Вплив дидактичних математичних ігор на формування логіко-математичної компетентності студентів // Scientific Collection «InterConf» № 28 (137) : with the Proceedings of the 7th International Scientific and Practical Conference «Theory and Practice of Science: Key Aspests», December 19-20 2022, Rome, Italy) / Л. Г. Наливайко. – Rome, 2022. – С. 302–311.uk_UA
dc.identifier.issn2709 - 4685-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19675-
dc.description.abstractФормування логіко-математичної компетентності студентів фахового медико-фармацевтичного коледжу ПДМУ потребує і робить можливим використання різних форм та методів навчання. Характерними особливостями навчального процесу при викладанні математики в медичному коледжі є: мотивація навчання студента, яка орієнтована на майбутню професією пов’язана та з врахуванням специфіки майбутньої професійності діяльності студента. Особливості формування логіко-математичної компетентності студентів коледжу викликано різними початковими рівнями базової підготовки з математики студентів в загальноосвітніх навчальних закладах. Однією з першорядних проблем методики навчання є необхідність викладачу вчорашнього школяра, за короткий час, трансформувати на компетентного фахівця, вважаю що мотивувати студентів вивченню математики можливо шляхом проведення на заняттях дидактичних математичних ігор. Крім того, проведення дидактичних математичних ігор розвинене математичне логічне мислення сприяє засвоєнню та вивченню предметів природничо-математичного циклу і гуманітарних предметів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherRome, Italyuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectлогіко- математична компетентністьuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectдидактичні ігриuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectрівеньuk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.titleВплив дидактичних математичних ігор на формування логіко-математичної компетентності студентівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nalivaiko.pdf397,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.