Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19687
Назва: | Особливості дистанційного навчання лікарів-інтернів з фаху «Загальна практика – сімейна медицина» |
Автори: | Ждан, Вячеслав Миколайович Бабаніна, Марина Юріївна Кітура, Євдокія Михайлівна Кітура, Оксана Євгенівна |
Дата публікації: | 23-вер-2022 |
Видавець: | Івано-Франківський національний медичний университет |
Бібліографічний опис: | Особливості дистанційного навчання лікарів-інтернів з фаху «Загальна практика – сімейна медицина» / В. М. Ждан, М. Ю. Бабаніна, Є. М. Кітура, О. Є. Кітура // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : матеріали наук.-метод. конф. з міжнар. участю, м. Яремче, 22 вересня 2022 р. – Яремче, 2022. – С. 55. |
Короткий огляд (реферат): | Дистанційні технології навчання можна розглядати як природний етап еволюції традиційної системи освіти. Дистанційне навчання при підготовці лікарів-інтернів – це інноваційна організація навчального процесу, яка базується на принципі самостійного навчання лікаря та інтерактивній взаємодії викладача та інтерна. Результативність дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікарів у вирішальній мірі залежить від наступних факторів: ефективної взаємодії викладача та лікаря-інтерна; налагодженої активного зворотного зв’язку; якості попереднього проектування процесу дистанційної освіти та способів управління ним; розроблених дидактичних матеріалів. Дистанційне навчання передбачає декілька різних технологій, які можуть використовуватися в навчальному процесі: кейсову технологію, інтернет-технологію та телекомунікаційну технологію. Технологія роботи полягає у взаємодії викладачів кафедри з лікарями за допомогою сучасних телекомунікаційних Internet-технологій, а засобом здійснення подібної взаємодії є електронна пошта, телеконференції, діалоги в режимі реального часу тощо. Під час спілкування у прямому ефірі відбувається трансляція мультимедійної презентації, що є одним із варіантів підготовки лікаря до заняття. Тому використання дистанційного навчання для лікарів-інтернів, яке обмежує застосування отриманих навичок на практиці, обумовлює підвищені вимоги та критерії до здобуття знань в онлайн-форматі занять, стоїть на першому місці в освіті майбутнього лікаря. |
УДК: | 378.147:611 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19687 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osoblyvosti_dystantsiinoho_navchannia_likariv_interniv_z_fakhu_Zahalna_praktyka_simeina_medytsyna.pdf | 523,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.