Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19710
Title: | Визначення ступеню готовності до клінічної практики у здобувачів вищої медичної освіти (результати анкетування) |
Authors: | Кузьменко, Наталія Валентинівна Іваницька, Тетяна Анатоліївна Пода, Ольга Анатоліївна Несіна, Інна Миколаївна Танянська, Світлана Михайлівна |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Полтава : Вид-во “Астрая” |
Citation: | Визначення ступеню готовності до клінічної практики у здобувачів вищої медичної освіти (результати анкетування) / Н. В. Кузьменко, Т. А. Іваницька, О. А. Пода, І. М. Несіна, С. М. Танянська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 134–137. |
Abstract: | Безперервні зміни, які відбуваються у сфері надання освітніх послуг в Україні, спонукають учасників освітнього процесу до поглибленого вивчення нових форм навчання, методів викладання тощо. Широке впровадження дистанційної освіти у вищій медичній школі та акцент на усвідомленні важливості самостійного навчання й самоконтролю у студентів мають значний вплив на готовність до їх майбутньої практичної діяльності. Моніторинг засвоєння здобувачами вищої медичної освіти ключових практичних навичок та вмінь покликаний спростити розуміння недоліків навчального процесу, а також спонукати до більш легкого переходу випускників від теорії до практики. |
Keywords: | здобувач навички вища медична освіта готовність до практичної діяльності навчання |
UDC: | 378.6 |
ISBN: | 978-617-7915-81-1 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19710 |
Appears in Collections: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи Наукові праці. Кафедра педіатрії № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vyznachennia_stupeniu_hotovnosti_do_klinichnoi_praktyky.pdf | 4,3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.