Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19710
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьменко, Наталія Валентинівна-
dc.contributor.authorІваницька, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorПода, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorНесіна, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorТанянська, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-01-03T12:42:16Z-
dc.date.available2023-01-03T12:42:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВизначення ступеню готовності до клінічної практики у здобувачів вищої медичної освіти (результати анкетування) / Н. В. Кузьменко, Т. А. Іваницька, О. А. Пода, І. М. Несіна, С. М. Танянська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 134–137.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-81-1-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19710-
dc.description.abstractБезперервні зміни, які відбуваються у сфері надання освітніх послуг в Україні, спонукають учасників освітнього процесу до поглибленого вивчення нових форм навчання, методів викладання тощо. Широке впровадження дистанційної освіти у вищій медичній школі та акцент на усвідомленні важливості самостійного навчання й самоконтролю у студентів мають значний вплив на готовність до їх майбутньої практичної діяльності. Моніторинг засвоєння здобувачами вищої медичної освіти ключових практичних навичок та вмінь покликаний спростити розуміння недоліків навчального процесу, а також спонукати до більш легкого переходу випускників від теорії до практики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтава : Вид-во “Астрая”uk_UA
dc.subjectздобувачuk_UA
dc.subjectнавичкиuk_UA
dc.subjectвища медична освітаuk_UA
dc.subjectготовність до практичної діяльностіuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleВизначення ступеню готовності до клінічної практики у здобувачів вищої медичної освіти (результати анкетування)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.6uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра педіатрії № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyznachennia_stupeniu_hotovnosti_do_klinichnoi_praktyky.pdf4,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.