Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19716
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLysanets, Yu. V.-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.contributor.authorMorokhovets, H. Yu.-
dc.contributor.authorЛисанець, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorМороховець, Галина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-01-04T08:47:52Z-
dc.date.available2023-01-04T08:47:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationLysanets Yu. V. The Effectiveness of «Ted Talks» video materials in teaching English at a medical university / Yu. V. Lysanets, O. M. Bieliaieva, H. Yu. Morokhovets // Проблеми екології та медицини. – 2021. – Т. 25, № 5–6. – С. 37–40.uk_UA
dc.identifier.issn2073-4662-
dc.identifier.issn2519-2302 eISSN-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19716-
dc.description.abstractThe article examines the methodological potential of video materials from the TED Talks resource (Technology Entertainment Design) in the context of teaching English for Professional Purposes and Academic English at medical higher education institutions. The TED Talks video materials cover not only topical issues of natural sciences but also modern problems of education, culture, history, business, sustainable development, etc., therefore, they can contribute to the development of both hard and soft skills of undergraduate and Ph.D. students majoring in Health Care and Biology. Short TED talks delivered by experts from various spheres can be used to develop public speaking skills, analytical listening, rhetorical text analysis, etc. The paper presents several linguodidactic mechanisms aimed at the development, practice, and systematization of the above skills to optimize students’ mastering of grammatical constructions and lexical material. The methodological algorithm is represented by receptive, reproductive, and productive types of exercises and can be used to improve communicative competence and English language proficiency, to organize the classroom and extracurricular activities, as well as a distance learning mode. The research may be of interest to teachers of English at medical universities, as well as specialists from other fields, in the process of planning training sessions and developing educational and methodological materialsuk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено методологічний потенціал відеоматеріалів ресурсу “TED Talks” (Technology Entertainment Design) у контексті викладання англійської мови за професійним спрямуванням та англійської мови наукового спілкування у медичному ЗВО. Відеоматеріали ресурсу “TED Talks” охоплюють не лише актуальні питання природничих наук, але й сучасні проблеми освіти, культури, історії, бізнесу, сталого розвитку тощо, тому одночасно можуть сприяти розвитку як hard, так і soft skills здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти напрямів підготовки 22 – «Охорона здоров’я», 09 – «Біологія». Короткі англомовні виступи фахівців з різноманітних галузей знань, представлені на платформі “TED”, можуть використовуватися з метою розвитку навичок публічного мовлення, аналітичного слухання, риторичного аналізу тексту тощо. Розроблено лінгводидактичні механізми, спрямовані на розвиток, відпрацювання і систематизацію вищевказаних навичок з метою оптимізації засвоєння граматичних конструкцій та лексичного матеріалу. Методологічний алгоритм представлений рецептивним, репродуктивним і продуктивним типами вправ і може застосовуватися для вдосконалення різних видів мовленнєвої діяльності, для організації роботи здобувачів освіти в аудиторний і позааудиторний час, а також в умовах дистанційного навчання. Дослідження може бути цікавим викладачам англійської мови як іноземної у медичних вишах, а також фахівцям з інших професійних галузей, у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалівuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectEnglish for Professional Purposesuk_UA
dc.subjectEnglish for Academic Purposesuk_UA
dc.subjectthe fields of knowledge 22 – «Health care» and 09 – «Biology»uk_UA
dc.subjectlingodidactic mechanismsuk_UA
dc.subjectанглійська мова за професійним спрямуванням,uk_UA
dc.subjectлінгводидактичні механізмиuk_UA
dc.subjectанглійська мова наукового спілкуванняuk_UA
dc.subjectнапрями підготовки 22 – «Охорона здоровʼя» та 09 – «Біологія»uk_UA
dc.titleThe Effectiveness of «Ted Talks» video materials in teaching English at a medical universityuk_UA
dc.title.alternativeЕфективність відеоматеріалів ресурсу «Ted Talks» при викладанні англійської мови у медичному університетіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31718/mep.2022.26.5-6.07-
dc.subject.udc378:614.252uk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми екології та медицини, Том 25, № 5-6
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
effectiveness.pdf426,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.