Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДонець, Ілона Миколаївна-
dc.contributor.authorЄрошенко, Галина Анатоліївна-
dc.contributor.authorЛисаченко, Ольга Дмитрівна-
dc.contributor.authorКінаш, Оксана В'ячеславівна-
dc.contributor.authorГригоренко, Альона Сергіївна-
dc.contributor.authorШевченко, Костянтин Васильович-
dc.contributor.authorDonets, I. M.-
dc.contributor.authorYeroshenko, G. A.-
dc.contributor.authorLysachenko, O. D.-
dc.contributor.authorKinash, O. V.-
dc.contributor.authorGrigorenko, A. S.-
dc.contributor.authorShevchenko, K. V.-
dc.date.accessioned2023-01-05T09:38:40Z-
dc.date.available2023-01-05T09:38:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПсихологічні аспекти засвоєння знань здобувачами вищої освіти / І. М. Донець, Г. А. Єрошенко [та ін.] // Український журнал медицини, біології та спорту. – 2022 – Т. 7, № 6 (40). – С. 149–154.uk_UA
dc.identifier.issn2415-3060 (print)-
dc.identifier.issn2522-4972 (online)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19724-
dc.description.abstractЗасвоєння знань є складним процесом, який охоплює механізми та шляхи формування сту дентом індивідуального досвіду, що відбувається упродовж навчання та всього життя в результаті спостереження, узагальнення, прийняття рішень і власних дій, стихійно чи у спеціальних освітніх умовах. Навчання є складною інтелектуальною діяльністю особистості, що поєднує в собі всі пізнавальні процеси, а саме сенсорно-перцептивні, мнемічні, розумові та метакогнітивні знання, які забезпечують значеннєву обробку, збереження та відтворення матеріалу, що забезпечує результат навчання та навчальної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe assimilation of scientific knowledge by students takes place by solving educational mental tasks, moving from the abstract to the concrete and from the general to the individual. Having chosen the path of ascent from the abstract to the concrete, students must first learn the basic concepts – the components of the theory of science (of the subject), which gives an understanding of its general features and helps to reveal its partial manifestations. At the same time, this path must be combined with the reverse – from specific to general. Assimilation is the process of perceiving, processing and preserving the acquired knowledge and applying it in solving practical and theoretical tasks. It has a complex internal structure, which covers the acquisition of new information, transformation, adaptation of information to solving tasks, verification and control of results.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧорноморський національний університет імені П. Могилиuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectзасвоєння знаньuk_UA
dc.subjectнавчальний матеріалuk_UA
dc.subjectсприйманняuk_UA
dc.subjectknowledgeuk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.subjectknowledge acquisitionuk_UA
dc.subjecteducational materialuk_UA
dc.subjectperceptionuk_UA
dc.titleПсихологічні аспекти засвоєння знань здобувачами вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeПсихологічні аспекти засвоєння знань здобувачами вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativePsychological aspects of knowledge acquisition by students of higher educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.26693/jmbs07.06.149-
dc.subject.udc378.015-057.85:[001.101:159.9uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології
Наукові праці. Кафедра біології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological_aspects_of_knowledge_acquisition.pdf286,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.