Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещенко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorЖовнір, Марина Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-01-09T06:48:40Z-
dc.date.available2023-01-09T06:48:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛещенко Т. О. Цифрова навчальна інфографіка як лінгвосеміотичний феномен / Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір // Кримський міжнародний форум: філологія та журналістика : зб. матеріалів, м. Київ, 20–21 жовтня 2022 р. – Львів ; Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 99–102.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19736-
dc.description.abstractМожливість трансляції інформації не лише за допомогою мови як універсальної знакової системи, а й через складний симбіоз невербальних і паралінгвальних засобів змінює фокус мовознавчих досліджень із традиційного скрупульозного студіювання фонем, морфем, слів, синтаксичних конструкцій та інших вербальних сегментних одиниць на розгляд мультимодальних ресурсів, здатних уповні задовольняти базові комунікативні потреби й інтенції мовців. Активно розвивається нове, утім таке, що має міцне наукове підґрунтя, відгалуження лінгвістики – мультимодальна (мультиканальна / бімодальна).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherLiha-Presuk_UA
dc.subjectцифрова навчальна інфографікаuk_UA
dc.titleЦифрова навчальна інфографіка як лінгвосеміотичний феноменuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.36059/978-966-397-272-5-26-
dc.subject.udc[80+070]004.773.7-027.543(477.75)(062.552) К82uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LeshchenkoTO.pdf424,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.