Роль викладача в адаптації студентів-першокурсників до навчання у ЗВО

Ескіз недоступний

Дата

2022-11-25

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський державний медичний університет

Анотація

Проаналізовано деякі аспекти розв’язання проблеми успішного проходження адаптаційного періоду першокурсниками та їх соціалізації в новому оточенні. Автори наголошують, що процес адаптації здобувачів вищої освіти до навчання в університеті є важливим компонентом плідної навчальної діяльності. Приділено увагу шляхам реалізації творчого потенціалу особистості викладача як рушійної сили, здатної до послідовних дій, спрямованих на поліпшення та осучаснення освітнього процесу.
The paper analyzes some aspects of solving the problem of successfully undergoing the adaptation period by first-year students and their socialization in a new environment. The authors emphasize that the process of adaptation of students to study at the University is an important component of effective educational activity. Attention is paid to ways of implementing the creative potential of the teacher's personality as a driving force capable of consistent actions aimed at improving and modernizing the educational process.

Опис

Ключові слова

адаптація, здобувачі вищої освіти, соціалізація, освітній процес, навчальна діяльність, особистість викладача, adaptation, educational process, students of higher education, socialization, the teacher's personality, educational activity

Бібліографічний опис

Роль викладача в адаптації студентів-першокурсників до навчання у ЗВО / Є. Є. Гончарова, О. М. Бєляєва, З. О. Борисова, О. В. Дубровіна, С. М. Ефендієва // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 39–42.