Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКононов, Богдан Сергійович-
dc.contributor.authorБілаш, Сергій Михайлович-
dc.contributor.authorКононова, Діана Олександрівна-
dc.contributor.authorДонченко, Світлана Владиславівна-
dc.contributor.authorОлійніченко, Ярина Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-01-10T07:15:46Z-
dc.date.available2023-01-10T07:15:46Z-
dc.date.issued2022-11-24-
dc.identifier.citationЕтапи професійного розвитку майбутніх лікарів у процесі фахової підготовки / Б. С. Кононов, С. М. Білаш, Д. О. Кононова, С. В. Донченко, Я. О. Олійніченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 113–116.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19762-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність і етапи професійного розвитку студентів-медиків під час навчання у закладі вищої освіти. На основі проведеного аналізу концепцій і моделей професійного розвитку, автори розглядають три основні етапи професійного розвитку майбутніх лікарів у процесі фахової підготовки: адаптаційний, навчальнопрофесійної ідентифікації, самоосвітньо-творчий. На кожному етапі виділені основні види діяльності та показники результатів професійного розвитку. Авторами зазначено, що у результаті фахової підготовки майбутніх лікарів на кожному визначеному етапі здійснюється поступове набуття формального та інформального досвіду, який забезпечує стійку позитивну мотивацію та готовність до самовдосконалення та професійного розвитку в подальшому.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the essence and stages of professional development of medical students during their studies at a higher education institution. Based on the analysis of concepts and models of professional development, the authors consider three main stages of professional development of future doctors in the process of professional training: adaptive, educational and professional identification, self-educational and creative. At each stage, the main types of activities and indicators of the results of professional development are highlighted. The authors indicate that as a result of the professional training of future doctors, at each defined stage, the gradual acquisition of formal and informal experience is carried out, which ensures stable positive motivation and readiness for self-improvement and professional development in the future.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectетапи професійного розвиткуuk_UA
dc.subjectадаптаційний етапuk_UA
dc.subjectетап навчально-професійної ідентифікаціїuk_UA
dc.subjectсамоосвітньо-творчий етапuk_UA
dc.subjectмайбутні лікаріuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectstages of professional developmentuk_UA
dc.subjectadaptation stageuk_UA
dc.subjectstage of educational and professional identificationuk_UA
dc.subjectfuture doctorsuk_UA
dc.subjectself-educational and creative stageuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.titleЕтапи професійного розвитку майбутніх лікарів у процесі фахової підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.011.3-051:373.3uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kononov_Etapi_profesiynogo_rozvitku.pdf347,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.