Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19763
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білаш, Сергій Михайлович | - |
dc.contributor.author | Донченко, Світлана Владиславівна | - |
dc.contributor.author | Коптев, Михайло Миколайович | - |
dc.contributor.author | Олійніченко, Ярина Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Кононов, Богдан Сергійович | - |
dc.contributor.author | Кобеняк, Микола Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-10T07:30:54Z | - |
dc.date.available | 2023-01-10T07:30:54Z | - |
dc.date.issued | 2022-11-24 | - |
dc.identifier.citation | Цифрові компетенції педагога сучасності / С. М. Білаш, С. В. Донченко, М. М. Коптев [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VІI міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 22–24. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19763 | - |
dc.description.abstract | ІІнновації в освіті полягають у створенні, впровадженні та поширенні в навчальну практику нових засобів, методів, ідей та технологій, завдяки ким підвищуються показники якості медичної освіти. Широке використання інформаційних технологій відбувається шляхом модернізації методів та форм підготовки майбутніх спеціалістів. Сучасні умови комп’ютеризації можуть значно ускладнювати професійно-педагогічну діяльність викладача, оскільки змінюються цілі та методи навчання. Отже, значно підвищуються вимоги до цифрових компетенцій педагогів, творчого підходу до навчання та постійного саморозвитку. | uk_UA |
dc.description.abstract | Innovations in education include creating, implementing, and disseminating new tools, methods, ideas, and technologies in educational practice. Thanks to this, the indicators of the quality of medical education are increased. The widespread use of information technologies occurs through the modernization of methods and forms of training future specialists. Modern computerization conditions can significantly complicate a teacher's professional and pedagogical activity as the goals and methods of learning change. Consequently, the requirements for teachers' digital competencies, a creative approach to learning, and continuous self-development are significantly increasing. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський державний медичний університет | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерні технології | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | innovative technologies | uk_UA |
dc.subject | computer technologies | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | training | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.title | Цифрові компетенції педагога сучасності | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.091.321:004 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tsyfrovi_kompetentsi.pdf | 327,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.