Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19826
Назва: Practical suggestions for developing student motivation peculiarities of teaching/learning processes
Автори: Slipchenko, L. B.
Bieliaieva, O. M.
Lysanets, Yu. V.
Prykhod'ko, Ya. M.
Сліпченко, Лариса Борисівна
Бєляєва, Олена Миколаївна
Лисанець, Юлія Валеріївна
Дата публікації: 25-лис-2022
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Slipchenko L. B. Practical suggestions for developing student motivation peculiarities of teaching/learning processes / L. B. Slipchenko, O. M. Bieliaieva, Yu. V. Lysanets, Ya. M. Prykhod’ko // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VІI міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 219–221.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми процесу викладання/навчання, зокрема ті, які є найбільш актуальними для контексту розвитку мовленнєвих навичок на поглибленому рівні володіння іноземною мовою. У даній статті досліджуються педагогічні технології, дидактичний процес, що визначає студентів медичної спеціальності як суб’єкта педагогічної діяльності. Подано практичні поради щодо розвитку мотивації. У статті аналізуються загальні принципи, які роблять процес викладання/навчання більш «розслаблюючим» і менш «жертовним» як для викладача, так і для студента. Також пропонуються деякі рекомендації для тих, хто вивчає мову, у світлі наведених вище теоретичних міркувань.
The article deals with the problems of teaching/learning process, in particular those, which are most relevant to the context of developing language skills at the advanced level of foreign language proficiency. The given article investigates pedagogical technologies, didactic process determining the students, majoring in Medicine, as a subject of pedagogical activity. Practical suggestions for developing motivation are given. The paper analyzes the general principles that make teaching/learning process more ‘relaxing’ and less ‘sacrificing’ to both a teacher and a student. It also suggests some recommendations, which seem most suitable for advanced language learners in the light of the above theoretical considerations.
Ключові слова: студенти спеціальності «Медицина»
мовленнєві навички
особливості навчально-методичного процесу
мотивація
students
majoring in Medicine
language skills
peculiarities of teaching and learning processes
motivation
УДК: 378.147.52
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19826
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
praktikal_suggestions.pdf206,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.