Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSlipchenko, L. B.-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.contributor.authorLysanets, Yu. V.-
dc.contributor.authorPrykhod'ko, Ya. M.-
dc.contributor.authorСліпченко, Лариса Борисівна-
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorЛисанець, Юлія Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-01-24T06:25:51Z-
dc.date.available2023-01-24T06:25:51Z-
dc.date.issued2022-11-25-
dc.identifier.citationSlipchenko L. B. Practical suggestions for developing student motivation peculiarities of teaching/learning processes / L. B. Slipchenko, O. M. Bieliaieva, Yu. V. Lysanets, Ya. M. Prykhod’ko // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VІI міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 219–221.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19826-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми процесу викладання/навчання, зокрема ті, які є найбільш актуальними для контексту розвитку мовленнєвих навичок на поглибленому рівні володіння іноземною мовою. У даній статті досліджуються педагогічні технології, дидактичний процес, що визначає студентів медичної спеціальності як суб’єкта педагогічної діяльності. Подано практичні поради щодо розвитку мотивації. У статті аналізуються загальні принципи, які роблять процес викладання/навчання більш «розслаблюючим» і менш «жертовним» як для викладача, так і для студента. Також пропонуються деякі рекомендації для тих, хто вивчає мову, у світлі наведених вище теоретичних міркувань.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the problems of teaching/learning process, in particular those, which are most relevant to the context of developing language skills at the advanced level of foreign language proficiency. The given article investigates pedagogical technologies, didactic process determining the students, majoring in Medicine, as a subject of pedagogical activity. Practical suggestions for developing motivation are given. The paper analyzes the general principles that make teaching/learning process more ‘relaxing’ and less ‘sacrificing’ to both a teacher and a student. It also suggests some recommendations, which seem most suitable for advanced language learners in the light of the above theoretical considerations.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectстуденти спеціальності «Медицина»uk_UA
dc.subjectмовленнєві навичкиuk_UA
dc.subjectособливості навчально-методичного процесуuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectmajoring in Medicineuk_UA
dc.subjectlanguage skillsuk_UA
dc.subjectpeculiarities of teaching and learning processesuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.titlePractical suggestions for developing student motivation peculiarities of teaching/learning processesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147.52uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
praktikal_suggestions.pdf206,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.