Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKostenko, V. G.-
dc.contributor.authorSolohor, I. M.-
dc.contributor.authorКостенко, Вікторія Геннадіївна-
dc.contributor.authorСологор, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-01-24T06:42:51Z-
dc.date.available2023-01-24T06:42:51Z-
dc.date.issued2022-11-25-
dc.identifier.citationKostenko V. H. Identifying key areas in teaching English grammar for academic writing / V. H. Kostenko, I. M. Solohor // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VІI міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 122–125.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19827-
dc.description.abstractCучасному академічному письму притаманні характерні граматичні структури та моделі слововживання, які застосовуються для вираження певних комунікативних функцій. Доведено, що лексикограматичний підхід, який передбачає опанування поширених граматичних моделей у поєднанні з відповідними лексичними одиницями, виявився надзвичайно ефективним у навчанні академічному письму. Різні жанри академічної прози навіть у межах певної галузі знання вимагають різних лінгвістичних засобів. Тому вибір найпоширеніших структур, текстів різних жанрів та відповідного рівня складності, їх опрацювання при розробці навчальних завдань, які передбачають гнучке осмислене використання мовних засобів, у значній мірі сприяє формуванню іншомовних та професійних компетенцій у здобувачів вищої медичної освіти.uk_UA
dc.description.abstractIn present-day academic writing there are systematic patterns of grammar structures reserved for specialized functions. Lexicogrammatical approach focusing on frequently occurring combinations of words and grammar has been evidenced as exceptionally effective in teaching academic writing. Different academic genres even within a particular field demand different linguistics knowledge. Selecting appropriate structures, academic texts of appropriate difficulty level, preparing by highlighting, analyzing the language use, and setting writing tasks that require students to encounter and use the academic words facilitates medical students to master academic writing.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectакадемічне письмоuk_UA
dc.subjectлексикограматичний підхідuk_UA
dc.subjectнавички письмаuk_UA
dc.subjectграматичні часиuk_UA
dc.subjectаспектиuk_UA
dc.subjectне особові дієслівні конструкціїuk_UA
dc.subjectacademic writinguk_UA
dc.subjectlexicogrammatical approachuk_UA
dc.subjectwriting skillsuk_UA
dc.subjecttensesuk_UA
dc.subjectaspectsuk_UA
dc.subjectnon-finite constructionsuk_UA
dc.titleIdentifying key areas in teaching English grammar for academic writinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.016:811.111.(043.2)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
identifying_key_areas.pdf204,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.