Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19827
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kostenko, V. G. | - |
dc.contributor.author | Solohor, I. M. | - |
dc.contributor.author | Костенко, Вікторія Геннадіївна | - |
dc.contributor.author | Сологор, Ірина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-24T06:42:51Z | - |
dc.date.available | 2023-01-24T06:42:51Z | - |
dc.date.issued | 2022-11-25 | - |
dc.identifier.citation | Kostenko V. H. Identifying key areas in teaching English grammar for academic writing / V. H. Kostenko, I. M. Solohor // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VІI міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 122–125. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19827 | - |
dc.description.abstract | Cучасному академічному письму притаманні характерні граматичні структури та моделі слововживання, які застосовуються для вираження певних комунікативних функцій. Доведено, що лексикограматичний підхід, який передбачає опанування поширених граматичних моделей у поєднанні з відповідними лексичними одиницями, виявився надзвичайно ефективним у навчанні академічному письму. Різні жанри академічної прози навіть у межах певної галузі знання вимагають різних лінгвістичних засобів. Тому вибір найпоширеніших структур, текстів різних жанрів та відповідного рівня складності, їх опрацювання при розробці навчальних завдань, які передбачають гнучке осмислене використання мовних засобів, у значній мірі сприяє формуванню іншомовних та професійних компетенцій у здобувачів вищої медичної освіти. | uk_UA |
dc.description.abstract | In present-day academic writing there are systematic patterns of grammar structures reserved for specialized functions. Lexicogrammatical approach focusing on frequently occurring combinations of words and grammar has been evidenced as exceptionally effective in teaching academic writing. Different academic genres even within a particular field demand different linguistics knowledge. Selecting appropriate structures, academic texts of appropriate difficulty level, preparing by highlighting, analyzing the language use, and setting writing tasks that require students to encounter and use the academic words facilitates medical students to master academic writing. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський державний медичний університет | uk_UA |
dc.subject | академічне письмо | uk_UA |
dc.subject | лексикограматичний підхід | uk_UA |
dc.subject | навички письма | uk_UA |
dc.subject | граматичні часи | uk_UA |
dc.subject | аспекти | uk_UA |
dc.subject | не особові дієслівні конструкції | uk_UA |
dc.subject | academic writing | uk_UA |
dc.subject | lexicogrammatical approach | uk_UA |
dc.subject | writing skills | uk_UA |
dc.subject | tenses | uk_UA |
dc.subject | aspects | uk_UA |
dc.subject | non-finite constructions | uk_UA |
dc.title | Identifying key areas in teaching English grammar for academic writing | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.016:811.111.(043.2) | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
identifying_key_areas.pdf | 204,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.