Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіколішина, Елла Вячеславівна-
dc.contributor.authorБойченко, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorNikolishina, E. V.-
dc.contributor.authorBoychenko, O. M.-
dc.date.accessioned2023-01-24T10:12:25Z-
dc.date.available2023-01-24T10:12:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНіколішина Е. В. Методична діяльність викладача закладу вищої освіти / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко // Експериментальна і клінічна медицина. ‒ 2020. ‒ № 2 (87). ‒ С. 59‒63.uk_UA
dc.identifier.issn2414-4517-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19836-
dc.description.abstractРозглянули основні аспекти та виділили основні завдання методичної роботи викладача закладу вищої освіти, які складаються з підвищення методичної майстерності, удосконалення організації та забезпечення навчально-виховного процесу для студентів, впровадження у навчальний процес нових методик викладання як практичної, так і теоретичної частин заняття. Сучасному педагогу для ефективного викладання дисципліни важливо розуміти структуру діяльності викладача, її основні компоненти, постійно вдосконалювати педагогічні дії, практичні навички та постійно розвивати психологічні якості, необхідні для професійної реалізації. Викладач закладу вищої освіти здійснює свою діяльність одразу у декількох напрямках: науковому, виховному і методичному. Для того, щоб робота була цікавою та корисною, потрібно підвищену увагу приділяти аналізу роботи викладачів, як кожного окремо, так і колективно, що проводиться на початку і наприкінці навчального року, це дає можливість порівняти успіхи та невдачі, приділити підвищену увагу деяким питанням, що ускладнювали навчальний процес, а також розробити план методичної діяльності на наступний рік.uk_UA
dc.description.abstractConsidered the main aspects and identified the main tasks of methodical work of a teacher of higher education, which consist of improving methodological skills, improving the organization and provision of educational process for students, introduction of new teaching methods in the educational process both practical and theoretical parts of the lesson. For a modern teacher to effectively teach the discipline, it is important to understand the structure of the teacher, its main components, constantly improve pedagogical activities, practical skills and constantly develop the psychological qualities necessary for professional implementation. The teacher of a higher education institution carries out his activity in several directions at once: scientific, educational and methodical. In order for the work to be interesting and useful, it is necessary to pay more attention to the analysis of teachers' work, both individually and collectively, which is conducted at the beginning and end of the school year. complicated the educational process, as well as to develop a plan of methodological activities for the next year.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківський національний медичний університетuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectметодична роботаuk_UA
dc.subjectактивізація діяльностіuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectmethodical workuk_UA
dc.titleМетодична діяльність викладача закладу вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeTy of the teacher of the higher education institutionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doiekm.2020.87.02.08-
dc.subject.udc378:147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ty_of_the_teacher_of_the_higher_education_institution.pdf117,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.