Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХміль, Олена Всеволодівна-
dc.contributor.authorКаськова, Людмила Федорівна-
dc.contributor.authorХміль, Дмитро Олександрович-
dc.contributor.authorНовікова, Світлана Чеславна-
dc.contributor.authorСілкова, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorУласевич, Лариса Павлівна-
dc.contributor.authorАмосова, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorХмиль, Елена Всеволодовна-
dc.contributor.authorКаськова, Людмила Фёдоровна-
dc.contributor.authorХмиль, Дмитрий Александрович-
dc.contributor.authorНовикова, Светлана Чеславна-
dc.contributor.authorУласевич, Лариса Павловна-
dc.contributor.authorАмосова, Людмила Ивановна-
dc.contributor.authorKhmil, O. V.-
dc.contributor.authorKaskova, L. F.-
dc.contributor.authorKhmil, D. O.-
dc.contributor.authorNovikova, S. Ch.-
dc.contributor.authorSilkova, O. V.-
dc.contributor.authorUlasevych, L. P.-
dc.contributor.authorAmosova, L. I.-
dc.date.accessioned2023-01-30T14:30:57Z-
dc.date.available2023-01-30T14:30:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтудентський науковий гурток як важливий чинник формування професійних компетенцій майбутнього лікаря / О. В. Хміль, Л. Ф. Каськова, Д. О. Хміль, С. Ч. Новікова, О. В. Сілкова, Л. П. Уласевич, Л. І. Амосова // Перспективи та інновації науки. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2023. – № 1 (19). – С. 553–563.uk_UA
dc.identifier.issn2786-4952-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19907-
dc.description.abstractНауково-дослідницька робота завжди була і залишається важливою частиною підготовки висококваліфікованих спеціалістів у галузі охорони здоров’я. Тому одним із напрямків якісної професійної освітньої діяльності є залучення здобувачів освіти до наукової й дослідницької діяльності, котра змогла б задовольнити потреби майбутніх фахівців в отриманні та набутті якісних теоретичних знань та спеціальних професійних навичок. Саме цей вид діяльності надає можливість здобувачам освіти продемонструвати особистий світогляд та інтелектуальні здібності, самостійно провести цілий ряд досліджень, потім їх системно обґрунтувати і офіційно зробити власні наукові висновки щодо отриманих результатів. Отже, науково-дослідницька діяльність розвиває в майбутніх спеціалістів потребу в оволодінні додатковими фаховими знаннями та вміннями, активує їх творче мислення, а також сприяє відповідальності й вмінню відстоювати власну точку зору. Дослідницька наукова діяльність студентських наукових гуртків медичних університетів максимально сприяє якісному оволодінню спеціальними професійними вміннями та компетенціями, суттєво поглиблює теоретичні знання, впливає на коректність проведення наукової дискусії, а також на формування фахових знань й практичних навичок майбутніх лікарів, на спроможність застосовувати їх у своїй подальшій лікувальній практиці. Широке заохочення здобувачів освіти до науково-дослідницької діяльності у медичних ЗВО забезпечує більш якісну5 підготовку конкурентоспроможних і висококваліфікованих лікарів-спеціалістів, які прагнуть до фахової самостійності, професійного самоствердження та самовдосконалення. Науково-дослідницька робота також впливає на якість професійної підготовки у ЗВО, максимально поглиблює професійно-орієнтовані знання здобувачів освіти, їх вміння й мануальні навички, спонукає до підвищення своїх фахових компетенцій, мобілізує індивідуальні можливості, вмотивовує до постійної самоосвіти.uk_UA
dc.description.abstractScientific and research work has always been and remains an important part of the training of highly qualified specialists in the field of health care. Therefore, one of the directions of high-quality professional educational activity is the involvement of students in scientific and research activities, which could meet the needs of future specialists in obtaining and acquiring high-quality theoretical knowledge and special professional skills. It is this type of activity that gives students the opportunity to demonstrate their personal worldview and intellectual abilities, independently conduct a number of studies, then systematically substantiate them and officially draw their own scientific conclusions about the obtained results. Therefore, research activity develops in future specialists the need to acquire additional professional knowledge and skills, activates their creative thinking, and also promotes responsibility and the ability to defend one's own point of view. The research scientific activity of student scientific circles of medical universities maximizes the qualitative mastery of special professional skills and competencies, significantly deepens theoretical knowledge, affects the correctness of conducting a scientific discussion, as well as the formation of professional knowledge and practical skills of future doctors, the ability to apply them in their further treatment practice Broad encouragement of education seekers to research activities in medical higher education institutions ensures higher quality5 training of competitive and highly qualified specialist doctors who strive for professional independence, professional self-affirmation and self-improvement. Scientific and research work also affects the quality of professional training in higher education institutions, deepens the professionally-oriented knowledge of education seekers, their skills and manual skills as much as possible, encourages them to improve their professional competences, mobilizes individual opportunities, motivates to constant self-education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГромадська наукова організація "Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління"uk_UA
dc.subjectнауково-дослідницька роботаuk_UA
dc.subjectфахові компетенціїuk_UA
dc.subjectнаукові інтересиuk_UA
dc.subjectінтелектуальний потенціалuk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтовані знанняuk_UA
dc.subjectresearch workuk_UA
dc.subjectprofessional competencesuk_UA
dc.subjectscientific interestsuk_UA
dc.subjectintellectual potentialuk_UA
dc.subjectprofessionally oriented knowledgeuk_UA
dc.titleСтудентський науковий гурток як важливий чинник формування професійних компетенцій майбутнього лікаряuk_UA
dc.title.alternativeСтуденческий научный кружок как важный фактор формирования профессиональных компетенций будущего врачаuk_UA
dc.title.alternativeThe student scientific group as an important factor in the formation of the professional competences of the future doctoruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147:61-057.875uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Student·sʹkyy_naukovyy_hurtok_yak_vazhlyvyy_chynnyk_formuvannya_profesiynykh_kompetentsiy_maybutnʹoho_likarya.pdf431,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.