Самоорганізація студента як провідний компонент його успішного дистанційного навчання

Ескіз недоступний

Дата

2022-11-04

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Polonia University in Częstochowa

Анотація

Вимушений перехід сучасної української освіти на дистанційну форму навчання як основну має свої переваги і недоліки [1], що впливають і на процес взаємодії студента й викладача, і на формування професійних якостей особистості студента - майбутнього фахівця. Визначення, від чого в першу чергу залежить успіх в означених соціальних умовах, допоможе правильно організувати взаємодію учасників процесу та вплинути на рівень професійної підготовки студента. Безумовно, центральною ланкою дистанційного навчання є студент. Програми, навчальні плани, методичне забезпечення дисципліни – все розробляється з одною метою: дати можливість студенту отримати професійні знання, уміння та навички в дистанційному форматі, вплинути на розвиток його фахових компетентностей, забезпечити виконання в повному обсязі освітньої програми за обраною спеціальністю.

Опис

Ключові слова

cамоорганізація, дистанційне навчання

Бібліографічний опис

Радкіна В. Ф. Самоорганізація студента як провідний компонент його успішного дистанційного навчання / В. Ф. Радкіна, З. М. Таран // International scientific conference “Modern scientific developments in pedagogy and psychology” : conference proceedings (November 3–4, 2022 Riga, the Republic of Latvia). – Riga : Baltija Publishing, 2022. – С. 57–61.