Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19951
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Радкіна, В. Ф. | - |
dc.contributor.author | Таран, Зінаїда Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-06T12:22:25Z | - |
dc.date.available | 2023-02-06T12:22:25Z | - |
dc.date.issued | 2022-11-04 | - |
dc.identifier.citation | Радкіна В. Ф. Самоорганізація студента як провідний компонент його успішного дистанційного навчання / В. Ф. Радкіна, З. М. Таран // International scientific conference “Modern scientific developments in pedagogy and psychology” : conference proceedings (November 3–4, 2022 Riga, the Republic of Latvia). – Riga : Baltija Publishing, 2022. – С. 57–61. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 9978-9934-26-259-3 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19951 | - |
dc.description.abstract | Вимушений перехід сучасної української освіти на дистанційну форму навчання як основну має свої переваги і недоліки [1], що впливають і на процес взаємодії студента й викладача, і на формування професійних якостей особистості студента - майбутнього фахівця. Визначення, від чого в першу чергу залежить успіх в означених соціальних умовах, допоможе правильно організувати взаємодію учасників процесу та вплинути на рівень професійної підготовки студента. Безумовно, центральною ланкою дистанційного навчання є студент. Програми, навчальні плани, методичне забезпечення дисципліни – все розробляється з одною метою: дати можливість студенту отримати професійні знання, уміння та навички в дистанційному форматі, вплинути на розвиток його фахових компетентностей, забезпечити виконання в повному обсязі освітньої програми за обраною спеціальністю. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Polonia University in Częstochowa | uk_UA |
dc.subject | cамоорганізація | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.title | Самоорганізація студента як провідний компонент його успішного дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
samoorganizacija_studenta_jak_providnyj_komponent_jogo_uspishnogo_dystanzijnogo_navchannja.pdf | 201,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.