Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадкіна, В. Ф.-
dc.contributor.authorТаран, Зінаїда Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-02-06T12:22:25Z-
dc.date.available2023-02-06T12:22:25Z-
dc.date.issued2022-11-04-
dc.identifier.citationРадкіна В. Ф. Самоорганізація студента як провідний компонент його успішного дистанційного навчання / В. Ф. Радкіна, З. М. Таран // International scientific conference “Modern scientific developments in pedagogy and psychology” : conference proceedings (November 3–4, 2022 Riga, the Republic of Latvia). – Riga : Baltija Publishing, 2022. – С. 57–61.uk_UA
dc.identifier.isbn9978-9934-26-259-3-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19951-
dc.description.abstractВимушений перехід сучасної української освіти на дистанційну форму навчання як основну має свої переваги і недоліки [1], що впливають і на процес взаємодії студента й викладача, і на формування професійних якостей особистості студента - майбутнього фахівця. Визначення, від чого в першу чергу залежить успіх в означених соціальних умовах, допоможе правильно організувати взаємодію учасників процесу та вплинути на рівень професійної підготовки студента. Безумовно, центральною ланкою дистанційного навчання є студент. Програми, навчальні плани, методичне забезпечення дисципліни – все розробляється з одною метою: дати можливість студенту отримати професійні знання, уміння та навички в дистанційному форматі, вплинути на розвиток його фахових компетентностей, забезпечити виконання в повному обсязі освітньої програми за обраною спеціальністю.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherPolonia University in Częstochowauk_UA
dc.subjectcамоорганізаціяuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.titleСамоорганізація студента як провідний компонент його успішного дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
samoorganizacija_studenta_jak_providnyj_komponent_jogo_uspishnogo_dystanzijnogo_navchannja.pdf201,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.