Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуравльова, Оксана Василівна-
dc.contributor.authorДворник, Ірина Леонідівна-
dc.contributor.authorЛитовченко, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorMuravlova, O. V.-
dc.contributor.authorDvornyk, I. L.-
dc.contributor.authorLytovchenko, I. Iu.-
dc.date.accessioned2023-02-06T13:00:06Z-
dc.date.available2023-02-06T13:00:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМуравльова О. В. Науково-дослідна робота студентів: перспективи взаємодії клінічних кафедр / О. В. Муравльова, І. Л. Дворник, І. Ю. Литовченко // Актуальні проблеми сучасної медицини : Вісник Української медичної стоматологічної академії. ‒ 2022. ‒ Т. 22, вип. 3‒4 (79‒80). ‒ С. 190‒194.uk_UA
dc.identifier.issn2077-1096 (print)-
dc.identifier.issn2077-1126 (online)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19959-
dc.description.abstractНауково-дослідна робота забезпечує формування у здобувачів вищої освіти наукового світогляду, особистісного зростання, надає досвід та навички дослідницької роботи. В рамках співпраці кафедр медичного та стоматологічного факультетів Полтавського державного медичного університету під керівництвом викладачів була проведена дослідницька робота на тему: «Психологічне дослідження пацієнтів, хворих на цукровий діабет». Були проведені обстеження основної групи в кількості 50 осіб. Пацієнти знаходились на стаціонарному лікуванні в ендокринологічному відділенні КП «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського ПОР», з цукровим діабетом 1 та 2 типу. Клінічне обстеження основної групи включало в себе суб’єктивне (скарги, анамнез хвороби, анамнез життя) та об’єктивне (загальний огляд, status localis) дослідження. Контрольну групу склали здобувачі вищої освіти - 50 респондентів. Кожній групі була запропонована анкета, яка включала в себе запитання з Мінесотського багатопрофільного особистого опитувальника за Дж.Тейлор (1953). Респондентам пропонували швидко, не замислюючись над відповіддю, відповісти на 50 запитань – «так» чи «ні». Кожна відповідь, що співпадала з ключем опитувальника, оцінювалась в один бал. Сумарна оцінка загальної тривожності складалась з соматичної, соціальної та нейрогенної напруги і оцінювалась за декількома рівнями тривожності – від низького до дуже високого. Інтенсивне залучення здобувачів вищої освіти до науково – дослідної роботи позитивно впливає на формування у них навичок самостійної роботи з пацієнтами, набуття професійної компетентності в цілому. Застосування елементів дослідної роботи у навчально-методичному процесі клінічних кафедр університету підвищує ефективність навчання. Це стимулює майбутніх лікарів до набуття нових знань та навичок, а також сприяє підвищенню професійного рівня науково-педагогічних працівників, що дозволяє досягати якісної освіти.uk_UA
dc.description.abstractResearch work develops a scientific worldview, fosters personal growth, enriches experience and supports the development of research skills of medical students. Within the framework of cooperation between the Department of Medical and Dental Faculties of Poltava State Medical University, research project "Psychological research of diabetics" is currently carried out under the guidance of researchers and clinicians. The main group of 50 individuals with diabetes type 1 and 2 was examined. They were inpatients of the Endocrinological Department of M.V. Sklifosovsky Poltava Regional Clinical Hospital. Clinical examination of the group included subjective (complaints, medical history, life history) and objective (general review, location status) research. The reference group consisted of 50 respondents. Each group was given a questionnaire including questions from Misotsk multidisciplinary personal questionnaire by J. Taylor’s (1953). Respondents were asked to answer 50 yes / no questions quickly, without thinking about the answer. Each response that matched the key of the questionnaire was valued at one score. The overall assessment of general anxiety included somatic, social and neurogenic tension and was assessed by several levels of anxiety ranging from low to very high. Active involvement of medical students in research has a positive impact on their ability and confidence to work with patients, and on the acquisition of professional competence in general. Application of elements of research work in the educational and methodological process at the clinical departments of the University increases the effectiveness of medical training. This encourages future doctors to acquire new knowledge and skills, as well as contributing to the professional development of researchers and educators.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectцукровий діабетuk_UA
dc.subjectзагальна тривожністьuk_UA
dc.subjectнауково-дослідна роботаuk_UA
dc.subjectспівпраця кафедрuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectdiabetes mellitusuk_UA
dc.subjectgeneral anxietyuk_UA
dc.subjectresearch workuk_UA
dc.subjectcollaboration between departmentsuk_UA
dc.subjectmedical studentsuk_UA
dc.titleНауково-дослідна робота студентів: перспективи взаємодії клінічних кафедрuk_UA
dc.title.alternativeResearch work of students: prospects of interaction between clinical departmentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.31718/2077–1096.22.3.4.190-
dc.subject.udc378:147-057.875uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 22, вип. 3-4 (79-80)
Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Research_work_of_students_prospects_of_interaction_between.PDF392,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.