Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19996
Назва: Ключові компонети позааудиторної діяльності здобувачів освіти як ефективна умова їх професійного становлення
Автори: Прокопенко, Вікторія Вікторівна
Prokopenko, V. V.
Дата публікації: 22-лис-2022
Видавець: Prague, Czech Republic
Бібліографічний опис: Прокопенко В. В. Ключові компонети позааудиторної діяльності здобувачів освіти як ефективна умова їх професійного становлення / В. В. Прокопенко // Study of world opinion regarding the development of science : Proceedings of the IX International Scientific and Practical Conference, November 13–16 2022, Prague, Czech Republic. – Prague, 2022. – Р. 445–448.
Короткий огляд (реферат): Актуальність розвідки зумовлена необхідністю розв’язання проблеми суперечності між теоретичним змістом професійного становлення здобувача освіти, який займається науково-дослідницькою діяльністю у позанавчальний час та практичним міжпредметним характером професійної діяльності. Для повноцінного професійного становлення майбутнього спеціаліста заклад вищої освіти повинен докласти максимум зусиль аби забезпечити гармонійне поєднання його теоретичної навчальної діяльності та її практичного втілення у вигляді науково-дослідної роботи в позааудиторний час. Мета статті полягає у виокремленні та аналізі структурних компонентів ефективної моделі професійного становлення здобувачів освіти у позанавчальній науково-дослідницькій діяльності.
Ключові слова: здобувачі освіти
науково-дослідницька діяльність
позааудиторна наукова діяльність
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19996
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopenko_Kluchovi_komponenti.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.