Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗюзіна, Лариса Степанівна-
dc.contributor.authorКозакевич, Вероніка Клавдіївна-
dc.contributor.authorФесенко, Марія Євгенівна-
dc.contributor.authorМелащенко, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorКозакевич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2023-02-23T12:43:18Z-
dc.date.available2023-02-23T12:43:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВикористання інтерактивних технологій для формування соціокомуникативної компетентності у майбутніх лікарів-педіатрів / Л. С. Зюзіна, В. К. Козакевич, М. Є. Фесенко, О. Б. Козакевич // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : матеріали наук.-метод. конф. з міжнар. участю, м. Яремче, 23 вересня 2022 р. ‒ Яремче, 2022. ‒ С. 63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20154-
dc.description.abstractСтановлення партнерської взаємодії з використанням інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі сприяє формуванню важливої соціально-значущої якості фахівця – соціокомунікативної компетентності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІвано-Франківський національний медичний університетuk_UA
dc.subjectсоціокомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectпартнерські взаємодіїuk_UA
dc.titleВикористання інтерактивних технологій для формування соціокомуникативної компетентності у майбутніх лікарів-педіатрівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147:614.253.1-053.2uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sociocomunicaciya.pdf224,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.