Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20211
Назва: Роль математичної підготовки майбутніх інженерів у процесі професійного становлення
Інші назви: Mathematical competence as constituent of the general system of competence of future engineer
Автори: Лейко, Світлана Володимирівна
Кузнецова, Тетяна Юріївна
Leyko, S. V.
Kuznetsova, T. Yu.
Дата публікації: 2022
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Бібліографічний опис: Лейко С. В. Роль математичної підготовки майбутніх інженерів у процесі професійного становлення / С. В. Лейко, Т. Ю. Кузнецова // Modern engineering and innovative technologies. – 2022. – Issue 19, part 3. – P. 53–57.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню питання, що стосується ролі змісту математичної підготовки майбутніх інженерів ЗВО як важливої складової їх фахової освіти у процесі професійного становлення. Обґрунтовано значущість математичного навчання та його вплив на формування професійних якостей майбутніх інженерів. Проведено аналіз системи критеріїв та принципів відбору змісту математичної підготовки для закладів вищої освіти. Структуровано причини низького рівня математичної компетентності, проведено аналіз стану математичної підготовки майбутніх інженерів. Запропоновано деякі шляхи підвищення рівня математичної компетентності майбутніх інженерів, проілюстровано міжпредметні зв’язки та застосування математичного апарату до розв’язання задач професійної спрямованості, зокрема до задач фізики.
The article is devoted to the study of the issue for the role of the content for the mathematical training of future engineers as an important component of their professional education in the process for professional development. The significance of mathematical training and its influence on the formation of professional qualities for future engineers are substantiated. The analysis for the system of criteria and principles for the mathematical selection content of training for higher education institutions. The reasons for the low level of mathematical competence are structured, the analysis of the state for mathematical training of future engineers is carried out. Some ways for increasing the level of mathematical competence of future engineers are proposed, intersubject communications and the application for the mathematical apparatus to solving problems of professional orientation, in particular to problems of physics, are illustrated.
Ключові слова: зміст математичної підготовки
завдання математичної освіти
математична компетентність
критерії відбору
міжпредметні зв’язки
the content of mathematical training
problems of mathematical education
mathematical competence
selection criteria
intersubject communications
УДК: 378.016:51
ISSN: 2567-5273 (Online)
DOI: 10.30890/2567-5273.2022-19-03-057
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20211
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mathematical_competence_as_constituent_of_the_general_system_of_competence_of_future_enginer.pdf533,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.