Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛейко, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorКузнецова, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorLeyko, S. V.-
dc.contributor.authorKuznetsova, T. Yu.-
dc.date.accessioned2023-03-07T09:30:43Z-
dc.date.available2023-03-07T09:30:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛейко С. В. Роль математичної підготовки майбутніх інженерів у процесі професійного становлення / С. В. Лейко, Т. Ю. Кузнецова // Modern engineering and innovative technologies. – 2022. – Issue 19, part 3. – P. 53–57.uk_UA
dc.identifier.issn2567-5273 (Online)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20211-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню питання, що стосується ролі змісту математичної підготовки майбутніх інженерів ЗВО як важливої складової їх фахової освіти у процесі професійного становлення. Обґрунтовано значущість математичного навчання та його вплив на формування професійних якостей майбутніх інженерів. Проведено аналіз системи критеріїв та принципів відбору змісту математичної підготовки для закладів вищої освіти. Структуровано причини низького рівня математичної компетентності, проведено аналіз стану математичної підготовки майбутніх інженерів. Запропоновано деякі шляхи підвищення рівня математичної компетентності майбутніх інженерів, проілюстровано міжпредметні зв’язки та застосування математичного апарату до розв’язання задач професійної спрямованості, зокрема до задач фізики.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of the issue for the role of the content for the mathematical training of future engineers as an important component of their professional education in the process for professional development. The significance of mathematical training and its influence on the formation of professional qualities for future engineers are substantiated. The analysis for the system of criteria and principles for the mathematical selection content of training for higher education institutions. The reasons for the low level of mathematical competence are structured, the analysis of the state for mathematical training of future engineers is carried out. Some ways for increasing the level of mathematical competence of future engineers are proposed, intersubject communications and the application for the mathematical apparatus to solving problems of professional orientation, in particular to problems of physics, are illustrated.uk_UA
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленкаuk_UA
dc.subjectзміст математичної підготовкиuk_UA
dc.subjectзавдання математичної освітиuk_UA
dc.subjectматематична компетентністьuk_UA
dc.subjectкритерії відборуuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectthe content of mathematical traininguk_UA
dc.subjectproblems of mathematical educationuk_UA
dc.subjectmathematical competenceuk_UA
dc.subjectselection criteriauk_UA
dc.subjectintersubject communicationsuk_UA
dc.titleРоль математичної підготовки майбутніх інженерів у процесі професійного становленняuk_UA
dc.title.alternativeMathematical competence as constituent of the general system of competence of future engineeruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.30890/2567-5273.2022-19-03-057-
dc.subject.udc378.016:51uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mathematical_competence_as_constituent_of_the_general_system_of_competence_of_future_enginer.pdf533,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.