Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20219
Title: | Інтерактивні методи навчання мікробіології у процесі підготовки бакалаврів сестринської справи |
Other Titles: | Interactive methods of teaching microbiology in the process of training bachelors of nursing |
Authors: | Дерев’янко, Тетяна Василівна Звягольська, Ірина Миколаївна Полянська, Валентина Павлівна Федорченко, Віра Іванівна Derevianko, T. Zvagolska, I. Polanska, V. Fedorchenko, V. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Полтавський державний медичний університет |
Citation: | Інтерактивні методи навчання мікробіології у процесі підготовки бакалаврів сестринської справи / Т. В. Дерев’янко, І. М. Звягольська, В. П. Полянська, В. І. Федорченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 58–60. |
Abstract: | Розкрито питання доцільності впровадження інтерактивних методів навчання мікробіології у процесі підготовки бакалаврів сестринської справи, що формує у здобувачів освіти пізнавальну потребу й готовність до одержання професійних навичок. The issue of the feasibility of implementing interactive methods of teaching microbiology in the process of training bachelors of nursing, which forms the cognitive need and readiness to acquire professional skills in the students of education, is revealed. |
Keywords: | мікробіологія здобувачі освіти інтерактивні методи навчання медична сестра microbiology nurse interactive learning methods students of education |
UDC: | 378.6.046-021.64:579:37.091.3 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20219 |
Appears in Collections: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
іnteractive_methods_1.pdf | 212,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.