Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20228
Назва: Інноваційний підхід до методики викладання дисциплін у закладах фахової передвищої освіти
Автори: Вонсович, Лідія Пантелеймонівна
Vonsovych, Lidiya
Дата публікації: 17-лис-2022
Видавець: Полтавська академія неперервної освіти ім. М. В. Остроградського
Бібліографічний опис: Вонсович Л. Інноваційний підхід до методики викладання дисциплін у закладах фахової передвищої освіти / Л. Вонсович // Лише той Учитель, хто живе так, як навчає : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. з міжнар. участю, присвяченої Всесвітньому дню філософії, (Полтава, 17 листопада 2022 р.) / уклад. : Л. Литвинюк, М. Чиркова ; Полтавська академія неперервної освіти ім. М. В. Остроградського. – Полтава : ПАНО, 2023. – С. 290–293.
Короткий огляд (реферат): На основі вивчення творчої спадщини Григорія Сковороди доцільно сформулювати рекомендації, дотримання яких у закладі фахової передвищої освіти дає зростання ефективності навчання здобувача освіти, на що спрямовувалися наші попередні дослідження [5, с. 34–44; 12, с. 36–42; 14, с. 34–44]. Великий вплив на ефективне засвоєння студентом закладу фахової передвищої освіти навчальної інформації має інноваційний підхід до методики викладання дисциплін. Інновації створюють певну мотивацію до отримання сучасних знань. Оскільки світ не стоїть на місці, а кожний день приносить принципово нові та більш досконалі технології, які полегшують життя людини, то мають разом з ними розвиватися і суб’єкти освіти. Інноваційні освітні методики і технології викладання досліджують вітчизняні вчені, зокрема, аналізуються умови, напрями інноваційного розвитку освіти (В. Андрущенко [1, с. 5–13]), шляхи модернізації освіти в сучасних умовах (Ю. Колісник-Гуменюк [4]), інноваційні технології навчання і методики викладання дисциплін у закладах фахової передвищої та вищої освіти (Д. Гладков [2], Л. Лебедик [2; 3; 6–9; 14], Ж. Кундій [5], У. Павелкіна [11], В. Стрельніков [5; 8; 9; 11–15], М. Стрельніков [8]) та ін.). Так, дослідники зазначають, що термін «інноваційні технології навчання» у буквальному розумінні «не нове» (від лат. in – префікс, що означає заперечення, novation, – оновлення, зміна – нововведення), однак мають визначатися як такі, що є не лише новими, а такими, що заперечують вже наявні.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20228
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vonsovich.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.