Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуценко, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorKutsenko, N. P.-
dc.date.accessioned2023-03-10T12:38:37Z-
dc.date.available2023-03-10T12:38:37Z-
dc.date.issued2022-11-17-
dc.identifier.citationКуценко Н. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів у закладі фахової передвищої освіти / Н. Куценко // Лише той Учитель, хто живе так, як навчає : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. з міжнар. участю, присвяченої Всесвітньому дню філософії, (Полтава, 17 листопада 2022 р.) / уклад. : Л. Литвинюк, М. Чиркова ; Полтавська академія неперервної освіти ім. М. В. Остроградського. – Полтава : ПАНО, 2023. – С. 286–290.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20230-
dc.description.abstractАктуальними в умовах військової агресії в Україні стають зміни в нашому суспільстві, які потрібно підтримувати вдосконаленням професійної підготовки студентів у закладі фахової передвищої освіти. Дослідження багатьох вітчизняних вчених засвідчують актуальність професійного розвитку здобувача освіти (І. Бузажи [2], Л. Вонсович [9], Ю. Ївженко [1], А. Каленський [15], С. Кубіцький [15], Л. Лебедик [2; 4–7; 10; 16], С. Максименко [3], Т. Пащенко [15], Л. Подоляк [8], В. Стрельніков [9–13], Н. Терентьєва [14], В. Юрченко [8] та ін.). Однією з важливих проблем закладів фахової передвищої освіти є розвиток і впровадження моделей ефективності професійної підготовки студентів. Сучасна професійна фахова передвища освіта розпізнає два типи: 1) адаптація, основною метою якої підготувати випускника до вимог професії; 2) підвищення професійної кваліфікації, яка покращує ефективність професійної роботи, готуючи здобувачів освіти до прийняття обґрунтованих рішень (С. Максименко [3]). Тепер пріоритетною є модель професійного розвитку здобувачів освіти, однак найчастіше у практиці роботи закладів фахової передвищої освіти реально втілюється адаптаційна модель (Л. Подоляк, В. Юрченко [8]).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавська академія неперервної освіти ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.titleАктуальні проблеми професійної підготовки студентів у закладі фахової передвищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_profesiynoyi_pidhotovky_studentiv.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.