Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20230
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куценко, Наталія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Kutsenko, N. P. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-10T12:38:37Z | - |
dc.date.available | 2023-03-10T12:38:37Z | - |
dc.date.issued | 2022-11-17 | - |
dc.identifier.citation | Куценко Н. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів у закладі фахової передвищої освіти / Н. Куценко // Лише той Учитель, хто живе так, як навчає : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. з міжнар. участю, присвяченої Всесвітньому дню філософії, (Полтава, 17 листопада 2022 р.) / уклад. : Л. Литвинюк, М. Чиркова ; Полтавська академія неперервної освіти ім. М. В. Остроградського. – Полтава : ПАНО, 2023. – С. 286–290. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20230 | - |
dc.description.abstract | Актуальними в умовах військової агресії в Україні стають зміни в нашому суспільстві, які потрібно підтримувати вдосконаленням професійної підготовки студентів у закладі фахової передвищої освіти. Дослідження багатьох вітчизняних вчених засвідчують актуальність професійного розвитку здобувача освіти (І. Бузажи [2], Л. Вонсович [9], Ю. Ївженко [1], А. Каленський [15], С. Кубіцький [15], Л. Лебедик [2; 4–7; 10; 16], С. Максименко [3], Т. Пащенко [15], Л. Подоляк [8], В. Стрельніков [9–13], Н. Терентьєва [14], В. Юрченко [8] та ін.). Однією з важливих проблем закладів фахової передвищої освіти є розвиток і впровадження моделей ефективності професійної підготовки студентів. Сучасна професійна фахова передвища освіта розпізнає два типи: 1) адаптація, основною метою якої підготувати випускника до вимог професії; 2) підвищення професійної кваліфікації, яка покращує ефективність професійної роботи, готуючи здобувачів освіти до прийняття обґрунтованих рішень (С. Максименко [3]). Тепер пріоритетною є модель професійного розвитку здобувачів освіти, однак найчастіше у практиці роботи закладів фахової передвищої освіти реально втілюється адаптаційна модель (Л. Подоляк, В. Юрченко [8]). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавська академія неперервної освіти ім. М. В. Остроградського | uk_UA |
dc.title | Актуальні проблеми професійної підготовки студентів у закладі фахової передвищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Aktualni_problemy_profesiynoyi_pidhotovky_studentiv.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.