Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖдан, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorЛебідь, Володимир Григорович-
dc.contributor.authorБабаніна, Марина Юріївна-
dc.contributor.authorКир'ян, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorТкаченко, Максим Васильович-
dc.date.accessioned2023-03-13T08:55:32Z-
dc.date.available2023-03-13T08:55:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationАспекти дистанційного навчання в закладах вищої медичної освіти в сучасних умовах / В. М. Ждан, В. Г. Лебідь, М. Ю. Бабаніна, О. А. Кир’ян, М. В. Ткаченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 6–10.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-7915-81-1-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20236-
dc.description.abstractУ даній статті автори розглядають можливості організації дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікарів, в умовах самоізоляції та невизначеності. Розглянуто основні принципи навчання в дистанційних умовах із використанням платформ і сервісів, які потрібні викладачеві в післядипломній медичній освіті. Визначено основні переваги і недоліки технології дистанційного навчання. Висвітлено головні особливості кожної платформи та сервісу для дистанційного навчання - Microsoft Teams, Moodle, Zoom, Cisco Webex Meeting, Google Classroom, розглянуто їх сильні та слабкі сторони.uk_UA
dc.description.abstractIn this article, the authors consider distance learning as a new stage in the development of higher medical education in conditions of self-isolation and uncertainty. The authors emphasize the latest achievements in the educational process in institutions of higher medical education, as well as the influence of the process of self-isolation, martial law and anxiety on the implementation of distance learning. The main advantages and disadvantages of distance learning technology are determined. The main principles of distance learning, platforms and services that the teacher needs for remote training of trainee doctors and intern doctors are considered. The main features of each platform and service for distance learning are highlighted - Microsoft Teams, Moodle, Zoom, Cisco Webex, Google Classroom, their strengths and weaknesses are considered.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectплатформаuk_UA
dc.subjectвеб-сервісuk_UA
dc.subjectлікарі-інтерниuk_UA
dc.subjectлікарі-слухачіuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectplatformuk_UA
dc.subjectweb serviceuk_UA
dc.subjectintern doctorsuk_UA
dc.subjecttrainee doctorsuk_UA
dc.titleАспекти дистанційного навчання в закладах вищої медичної освіти в сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147:61uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhdan_Aspekty_dystantsiynoho_navchannya_v_zakladakh_vyshchoyi_medychnoyi_osvity.pdf197,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.