Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20239
Назва: Сучасні підходи до формування клінічного мислення у здобувачів вищої освіти при вивченні оториноларингології
Автори: Безега, Михайло Іванович
Зачепило, Світлана Вікторівна
Безшапочний, Сергій Борисович
Гасюк, Юрій Анатолійович
Дата публікації: 2022
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Сучасні підходи до формування клінічного мислення у здобувачів вищої освіти при вивченні оториноларингології / М. І. Безега, С. В. Зачепило, С. Б. Безшапочний, Ю. А. Гасюк // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 15–18.
Короткий огляд (реферат): Одним із головних завдань навчального процесу в медичному закладі вищої освіти є формування клінічного мислення у здобувачів вищої освіти, що дозволить їм в подальшому здійснювати власну практичну діяльність з високою продуктивністю. В даній статті проаналізовані традиційні та сучасні форми і методи навчання, серед яких особливої уваги заслуговують активні та інтерактивні, а саме: робота в «малих групах», «мозкові штурми», «рольові ігри», метод відпрацювання навичок тощо. Використання всіх цих засобів під час вивчення оториноларингології сприяє творчій самореалізації майбутніх лікарів, покращує засвоєння матеріалу, допомагає в опануванні практичних навичок, що, в цілому, позитивно впливає на розвиток клінічного мислення та удосконалює професійну підготовку молодих фахівців.
One of the main tasks of the educational process in a medical institution of higher education is the formation of clinical thinking in students of higher education, which will allow them to carry out their own practical activities with high productivity in the future. The article analyzes traditional and modern forms and methods of learning, among which active and interactive ones deserve special attention, namely: work in «small groups», «brainstorming», «role-playing games», the method of practicing skills, etc. The use of these tools during the study of otorhinolaryngology contributes to the creative self-realization of future doctors, improves the assimilation of material, promotes the mastery of practical skills, which, in general, positively affects the development of clinical thinking and improves the professional training of young specialists.
Ключові слова: клінічне мислення
медична освіта
оториноларингологія
clinical thinking
medical education
otorhinolaryngology
УДК: 616.21:378.147
ISSN: 978-617-7915-81-1
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20239
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bezeha_Suchasni_pidkhody_do_formuvannya_klinichnoho_myslennya.pdf88,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.