Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20255
Назва: | Дослідницька діяльність здобувачів вищої освіти у формуванні професійних компетентностей майбутнього лікаря |
Автори: | Бойко, Дмитро Іванович Животовська, Лілія Валентинівна Боднар, Леся Анатоліївна Рудь, Вадим Олексійович |
Дата публікації: | 2022 |
Видавець: | Полтавський державний медичний університет |
Бібліографічний опис: | Дослідницька діяльність здобувачів вищої освіти у формуванні професійних компетентностей майбутнього лікаря / Д. І. Бойко, Л. В. Животовська, Л. А. Боднар, В. О. Рудь // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 29–32. |
Короткий огляд (реферат): | Професійна компетентність майбутнього лікаря є багатокомпонентним
інтегральним поняттям, що включає багато аспектів розвитку фахівця. Одним з
вагомих чинників розвитку конкурентоспроможного лікаря є залучення до науково-
дослідницької діяльності. Сучасні педагогічні та соціологічні дослідження
підкреслюють необхідність вивчення методів імплементації участі здобувачів вищої
медичної освіти у наукові проекти в процесі їх підготовки. Міжнародні асоціації
рекомендують надавати можливість всім здобувачам медичної освіти можливість
для участі у дослідницькій діяльності та розвитку даної компетентності, однак
недостатньо вивченими залишаються шляхи реалізації таких підходів. Нами
розглянуто основні принципи інтеграції дослідницької діяльності у процес підготовки
майбутнього лікаря та формування його професійної компетентності. The professional competence o f the future doctor is a multi-component integral concept that includes many aspects o f the specialist's development. One o f the significant factors in the development o f a competitive doctor is being involved in research activities. Modern pedagogical and sociological studies emphasize the need to study methods o f implementation o f the participation o f students o f higher medical education in scientific projects in the process o f their preparation. International associations recommend that all students o f medical education be allowed to participate in research activities and develop this competence, however, the ways o f implementing such approaches remain insufficiently studied. We have considered the main principles o f integrating research activities into the process o f training a future doctor and forming his professional competence. |
Ключові слова: | науково-дослідна діяльність професійна компетентність медична освіта студентська наукова група дослідницькі навички research activity professional competence medical education student research group research skills |
ISSN: | 978-617-7915-81-1 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20255 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Doslidnytska_diyalʹnist_zdobuvachiv_vyshchoyi_osvity.pdf | 88,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.