Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20255
Назва: Дослідницька діяльність здобувачів вищої освіти у формуванні професійних компетентностей майбутнього лікаря
Автори: Бойко, Дмитро Іванович
Животовська, Лілія Валентинівна
Боднар, Леся Анатоліївна
Рудь, Вадим Олексійович
Дата публікації: 2022
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Дослідницька діяльність здобувачів вищої освіти у формуванні професійних компетентностей майбутнього лікаря / Д. І. Бойко, Л. В. Животовська, Л. А. Боднар, В. О. Рудь // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 29–32.
Короткий огляд (реферат): Професійна компетентність майбутнього лікаря є багатокомпонентним інтегральним поняттям, що включає багато аспектів розвитку фахівця. Одним з вагомих чинників розвитку конкурентоспроможного лікаря є залучення до науково- дослідницької діяльності. Сучасні педагогічні та соціологічні дослідження підкреслюють необхідність вивчення методів імплементації участі здобувачів вищої медичної освіти у наукові проекти в процесі їх підготовки. Міжнародні асоціації рекомендують надавати можливість всім здобувачам медичної освіти можливість для участі у дослідницькій діяльності та розвитку даної компетентності, однак недостатньо вивченими залишаються шляхи реалізації таких підходів. Нами розглянуто основні принципи інтеграції дослідницької діяльності у процес підготовки майбутнього лікаря та формування його професійної компетентності.
The professional competence o f the future doctor is a multi-component integral concept that includes many aspects o f the specialist's development. One o f the significant factors in the development o f a competitive doctor is being involved in research activities. Modern pedagogical and sociological studies emphasize the need to study methods o f implementation o f the participation o f students o f higher medical education in scientific projects in the process o f their preparation. International associations recommend that all students o f medical education be allowed to participate in research activities and develop this competence, however, the ways o f implementing such approaches remain insufficiently studied. We have considered the main principles o f integrating research activities into the process o f training a future doctor and forming his professional competence.
Ключові слова: науково-дослідна діяльність
професійна компетентність
медична освіта
студентська наукова група
дослідницькі навички
research activity
professional competence
medical education
student research group
research skills
ISSN: 978-617-7915-81-1
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20255
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doslidnytska_diyalʹnist_zdobuvachiv_vyshchoyi_osvity.pdf88,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.