Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Дмитро Іванович-
dc.contributor.authorЖивотовська, Лілія Валентинівна-
dc.contributor.authorБоднар, Леся Анатоліївна-
dc.contributor.authorРудь, Вадим Олексійович-
dc.date.accessioned2023-03-14T14:30:17Z-
dc.date.available2023-03-14T14:30:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДослідницька діяльність здобувачів вищої освіти у формуванні професійних компетентностей майбутнього лікаря / Д. І. Бойко, Л. В. Животовська, Л. А. Боднар, В. О. Рудь // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 29–32.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-7915-81-1-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20255-
dc.description.abstractПрофесійна компетентність майбутнього лікаря є багатокомпонентним інтегральним поняттям, що включає багато аспектів розвитку фахівця. Одним з вагомих чинників розвитку конкурентоспроможного лікаря є залучення до науково- дослідницької діяльності. Сучасні педагогічні та соціологічні дослідження підкреслюють необхідність вивчення методів імплементації участі здобувачів вищої медичної освіти у наукові проекти в процесі їх підготовки. Міжнародні асоціації рекомендують надавати можливість всім здобувачам медичної освіти можливість для участі у дослідницькій діяльності та розвитку даної компетентності, однак недостатньо вивченими залишаються шляхи реалізації таких підходів. Нами розглянуто основні принципи інтеграції дослідницької діяльності у процес підготовки майбутнього лікаря та формування його професійної компетентності.uk_UA
dc.description.abstractThe professional competence o f the future doctor is a multi-component integral concept that includes many aspects o f the specialist's development. One o f the significant factors in the development o f a competitive doctor is being involved in research activities. Modern pedagogical and sociological studies emphasize the need to study methods o f implementation o f the participation o f students o f higher medical education in scientific projects in the process o f their preparation. International associations recommend that all students o f medical education be allowed to participate in research activities and develop this competence, however, the ways o f implementing such approaches remain insufficiently studied. We have considered the main principles o f integrating research activities into the process o f training a future doctor and forming his professional competence.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectнауково-дослідна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectстудентська наукова групаuk_UA
dc.subjectдослідницькі навичкиuk_UA
dc.subjectresearch activityuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectmedical educationuk_UA
dc.subjectstudent research groupuk_UA
dc.subjectresearch skillsuk_UA
dc.titleДослідницька діяльність здобувачів вищої освіти у формуванні професійних компетентностей майбутнього лікаряuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doslidnytska_diyalʹnist_zdobuvachiv_vyshchoyi_osvity.pdf88,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.