Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20308
Title: Заперечення, прийняття та адаптація: освітній процес у період війни
Authors: Гутор, Л. В.
Issue Date: 2022
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Гутор Л. В. Заперечення, прийняття та адаптація: освітній процес у період війни / Л. В. Гутор // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 51–52.
Abstract: У статті проаналізовано вплив станів заперечення, прийняття та адаптації на освітній процес у період воєнного часу. На основі вивчення досвіду забезпечення вищої освіти у країнах, що впродовж тривалого часу перебувають у воєнному стані, обґрунтовано позитивний вплив цих станів на можливість, ефективність та якість забезпечення навчального процесу.
The paper analyses the states of avoidance, acceptance and adaptation and their influence on educational process during the period of war. Based on the study of higher education experience in the countries with a prolonged history of military actions, we grounded the positive effect of these states on the possibility, effectiveness and quality of academic process.
Keywords: заперечення
прийняття
вища освіта
війна
avoidance
acceptance
higher education
war
UDC: 61:378"364"
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20308
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gutor_LV_Denial_acceptance_and_adaptation.pdf48,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.