Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20308
Назва: Заперечення, прийняття та адаптація: освітній процес у період війни
Автори: Гутор, Л. В.
Дата публікації: 2022
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Гутор Л. В. Заперечення, прийняття та адаптація: освітній процес у період війни / Л. В. Гутор // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 51–52.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано вплив станів заперечення, прийняття та адаптації на освітній процес у період воєнного часу. На основі вивчення досвіду забезпечення вищої освіти у країнах, що впродовж тривалого часу перебувають у воєнному стані, обґрунтовано позитивний вплив цих станів на можливість, ефективність та якість забезпечення навчального процесу.
The paper analyses the states of avoidance, acceptance and adaptation and their influence on educational process during the period of war. Based on the study of higher education experience in the countries with a prolonged history of military actions, we grounded the positive effect of these states on the possibility, effectiveness and quality of academic process.
Ключові слова: заперечення
прийняття
вища освіта
війна
avoidance
acceptance
higher education
war
УДК: 61:378"364"
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20308
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gutor_LV_Denial_acceptance_and_adaptation.pdf48,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.