Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20310
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуцол, М. І.-
dc.date.accessioned2023-03-21T14:44:10Z-
dc.date.available2023-03-21T14:44:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГуцол М. І. Фасилітація як метод педагогічного контролю у вищій школі при змішаному навчанні. Модель «Перевернутого класу» / М. І. Гуцол // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 54–58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20310-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми розвивального навчання, яке поєднує професійну підготовку і особистісний розвиток індивідуальності майбутніх медиків. Фасилітація — це інструмент, який допомагає полегшити процес спільного прийняття рішення. Особливо корисним інструмент стає під час онлайн навчання і є дієвою продуктивною технологією в управлінні педагогічними методами у вищій школі. Її основний зміст вкладається у положення-висловлювання фасилітатора. Викладач-фасилітатор перетворює процес комунікації у зручний і легкий для всіх її учасників, допомагає групі зрозуміти загальну мету й підтримує позитивну групову динаміку для досягнення цієї мети у процесі дискусії, не захищаючи при цьому жодну з позицій.uk_UA
dc.description.abstractThe paper deals with the problem of “the developing education” which unites professional preparation and psychological formation of future doctors. Facilitation is a tool that helps facilitate the joint decision-making process. The tool becomes especially useful during online learning and is an effective productive technology in the management of pedagogical methods in high school. Its main content is embedded in the position-statement of the facilitator. The facilitator makes the communication process convenient and easy for all participants, helps the group to understand the overall goal and maintains positive group dynamics to achieve this goal in the discussion process, without defending any of the positions.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectфасилітаціяuk_UA
dc.subjectвикладач-фасилітатор,uk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectпізнавальні методиuk_UA
dc.subjectгрупові форми роботиuk_UA
dc.subjectfacilitationuk_UA
dc.subjectteacher-facilitatoruk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectgroup forms of workuk_UA
dc.subjectpedagogical technologiesuk_UA
dc.subjectcognitive methodsuk_UA
dc.titleФасилітація як метод педагогічного контролю у вищій школі при змішаному навчанні. Модель «Перевернутого класу»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hutsol_MI_Fasylitatsiya_yak_metod_pedahohichnoho_kontrolyu.pdf98,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.