Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20311
Title: | Інструменти формувального оцінювання під час підготовки майбутніх лікарів |
Authors: | Дерев’янченко, Н. В. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Полтавський державний медичний університет |
Citation: | Дерев’янченко Н. В. Інструменти формувального оцінювання під час підготовки майбутніх лікарів / Н. В. Дерев’янченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 60–63. |
Abstract: | Стаття присвячена аналізу онлайн-інструменту для здійснення формувального оцінювання «Bamboozle». Визначено, що формувальне оцінювання є ефективним засобом зворотнього зв’язку. Увагу акцентовано на важливості реалізації компетентнісного підходу під час проведення занять. Проаналізовано типи оцінювання (за Л. Еарл). Проведено огляд функціональних можливостей платформи «Bamboozle» для ефективного використання в навчальному процесі. The article is devoted to the analysis of online-instrument “Bamboozle” for formative assessment. It was determined that formative assessment is an effective means of feedback. Attention is focused on the importance of implementing a competency approach during classes. The article provides the analysis of the types of assessment (by Earl L.). An overview of the functionality of the "Bamboozle" platform for effective use in the educational process was conducted. |
Keywords: | компетентнісний підхід студентоцентроване навчання формувальне оцінювання competence-based approach student-centered learning formative assessment |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20311 |
Appears in Collections: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Derevyanchenko_NV_Instrumenty_formuvalnoho_otsinyuvannya.pdf | 67,71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.