Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІващенко, Дмитро Миколайович-
dc.contributor.authorІващенко, Світлана Петрівна-
dc.contributor.authorІващенко, Олена Дмитрівна-
dc.date.accessioned2023-03-22T13:15:58Z-
dc.date.available2023-03-22T13:15:58Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІващенко Д. М. Роль дослідницької діяльності при формуванні професійних компетентностей у студентів медичних закладів вищої освіти / Д. М. Іващенко, С. П. Іващенко, О. Д. Іващенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 83–87.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20319-
dc.description.abstractСучасна медична вища освіта спрямована на виховання особистості професіонала, що має готовність до безперервної медичної самоосвіти, здатного адаптуватися до трудових, ринкових умов. Пріоритетним напрямом вищої медичної школи сьогодні є організація процесу освітньої діяльності, у якому кожен студент повинен стати суб'єктом власного професійного безперервного медичного розвитку. Важливими ланками для досягнення цих умов є навчання студентів способам здобутку та трансформації інформації шляхом дослідницької практики в рамках компетентнісного підходу у вузі. Це досягається в процесі як навчальної, так і науково-дослідної діяльності і результує наявність у студентів знань про належну організацію дослідницької діяльності, володіння спеціальними знаннями, вміннями та навичками, а також досвідом творчої та волонтерської діяльності, що є необхідною умовою для особистісно-професійного розвитку.uk_UA
dc.description.abstractModern medical higher education is aimed at personality education of a professional who is ready for continuous medical self-education, able to adapt to working and market conditions. The priority direction of the higher medical school today is the organization of the process of educational activity, in which each student should become the subject of his own professional continuous medical development. Teaching students how to obtain and transform information through research practice within the framework of a competency-based approach at a university is an important link in order to achieve these conditions. This is achieved in the process of both educational and research activities and results in students knowledge about the proper organization of research activities, possessing special knowledge, abilities and skills, as well as experience in creative and volunteer activities, which is a necessary condition for personal and professional development.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectдослідницька діяльністьuk_UA
dc.subjectedical educationuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectprofessional developmentuk_UA
dc.subjectresearch activityuk_UA
dc.titleРоль дослідницької діяльності при формуванні професійних компетентностей у студентів медичних закладів вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivashchenko_DM_Rol_doslidnytskoyi_diyalnosti.pdf154,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.