Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20320
Title: Методи проблемно-орієнтованого підходу організації дистанційного навчання в закладах вищої медичної освіти
Authors: Іващенко, Світлана Петрівна
Іващенко, Дмитро Миколайович
Іващенко, Олена Дмитрівна
Issue Date: 2022
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Іващенко С. П. Методи проблемно-орієнтованого підходу організації дистанційного навчання в закладах вищої медичної освіти / С. П. Іващенко, Д. М. Іващенко, О. Д. Іващенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 87–92.
Abstract: На сучасному етапі дистанційні освітні технології стають все більш популярними та затребуваними. Але при переході від очного навчання до дистанційного доводиться вирішувати низку проблем, пов'язаних із формою подання навчального матеріалу, а також із труднощами перевірки знань студентів. Основне завдання, яке має вирішити автор дистанційного курсу – це адаптація класичних очних форм проведення занять до їх реалізації у дистанційній формі або їхня заміна на інші види занять. Дистанційні форми навчання не в змозі повністю замінити заняття в очній формі, у зв'язку з чим при підготовці дистанційного курсу необхідно коригувати навчальну діяльність студентів з урахуванням можливостей освітнього середовища.
Recently, distance educational technologies are becoming more and more popular and in demand. But during the transition from face-to-face learning to remote learning, a number of problems related to the form of presentation of educational material, as well as difficulties in testing students' knowledge, have to be solved. The main task to be solved by the author of the distance course is the adaptation of classic face-to-face classes to their implementation in distance form or their replacement by other types of classes. Distance forms of education cannot completely replace face-to-face classes, therefore, when preparing a distance course, it is necessary to adjust the educational activities of students taking into account the possibilities of the educational environment.
Keywords: дистанційне навчання
медична освіта
мережеві технології
distance learning
medical education
network technologies
UDC: 378.147:61
ISBN: 978-617-7915-81-1
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20320
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivashchenko_SP_Metody_problemno_oriyentovanoho.pdf217,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.