Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20322
Title: How to make on-line learning of the english language efficient
Authors: Іщенко, О. Я.
Issue Date: 2022
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Іщенко О. Я. How to make on-line learning of the english language efficient / О. Я. Іщенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 94–97.
Abstract: У статті описано основні помилки, які може допустити вчитель на дистанційному навчанні та поради, як їх уникнути. Основні з них - це відсутність менеджменту при проведенні заняття, недосконале знання функцій програми, яку використовує вчитель, деякі технічні аспекти. Для подолання цих недоліків наводяться приклади, як цього можна уникнути. Автор також подає перелік корисних он-лайн ресурсів та інструментів, які допоможуть кожному викладачеві зробити своє заняття цікавим та ефективним для студентів.
The article describes the main mistakes that teacher can make during on-line classes and tips on how to avoid them. The main ones are the lack of management during the lesson, imperfect knowledge of the functions of the program used by the teacher, some technical aspects. To overcome these shortcomings, examples are given of how it can be avoided. The author also provides a list of useful online resources and tools that will help every teacher make his class interesting and effective for students
Keywords: distance learning
tools
communication
interaction
means
дистанційне навчання
інструменти
комунікація
взаємодія
засоби
UDC: 978-617-7915-81-1
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20322
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
How_to_make_online_learning.pdf193,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.