Організація самостійної роботи студентів-стоматологів міжнародного факультету під час змішаної форми навчання

Анотація

Аудиторна практична робота у медичних закладах вищої освіти цілком залежить від якості та умов організації самостійної роботи здобувачів освіти, від поєднання їх зусиль та плідної методичної організації аудиторної та позааудиторної роботи навчального процесу тьютором із використанням інформаційно-технічної бази кафедри та закладу в цілому. Ефективна самопідготовка іноземних студентів англомовної форми навчання ПДМУ під час змішаної форми навчання дає змогу підвищити рівень теоретичної та практичної підготовки з основного компонента дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія».
Classroom self – independent practical work depends with quality and conditions of extracurricular student independent work organization in higher medical education establishment. Independent work depends on the entirely combination of the student and tutor effort who able to organize the productive methodical classroom and extracurricular work using the information and technical base of the department and the university. Effective organization of self – preparation work of dental faculty foreign students of Poltava State Medical University who study in English language during a mixed education form creates an opportunity to increase the level of theoretical and practical training from the main component "Paediatric therapeutic dentistry".

Опис

Ключові слова

самостійна робота, здобувачі освіти, дитяча терапевтична стоматологія, self-independent work, foreign students, Paediatric therapeutic dentistry

Бібліографічний опис

Організація самостійної роботи студентів-стоматологів міжнародного факультету під час змішаної форми навчання / Л. Ф. Каськова, І. Ю. Ващенко, Н. В. Янко, С. Ч. Новікова, Н. А. Моргун // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 103–107.