Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20408
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапорожець, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorКоровіна, Лідія Дмитрівна-
dc.contributor.authorЖуравльова, Аліна Олексіївна-
dc.date.accessioned2023-03-30T11:47:00Z-
dc.date.available2023-03-30T11:47:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗапорожець Т. М. Адаптація навчальної успішності студентів-іноземців 2 курсу до умов дистанційного навчання / Т. М. Запорожець, Л. Д. Коровіна, А. О. Журавльова // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава : РВВ ЗВО ПДМУ, 2023. – С. 70–72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20408-
dc.description.abstractВід самого початку пандемії стресові переживання різко зросли в усьому світі, негативно відбиваючись на психологічному стані студентів. У складному стані опинилися здобувачі освіти, які навчалися за межами своїх країн. Заклади вищої освіти прийняли виклик, запровадивши змішані й дистанційні форми занять. Умови навчання різко змінилися. Аналіз показав, що зміни в результативності навчання студентів-іноземців мали індивідуальний характер. Частина студентів адаптувалися добре, успішно впоравшись із викликом, деякі знизили успішність, середній рівень успішності не мав статистично значимих змін. Отриманий під час пандемії досвід застосування цифрових інструментів навчання доповнив палітру методів навчання для застосування в інших у тому числі більш сприйнятливих, умовах і особливо – у періоди підвищеної небезпеки.uk_UA
dc.description.abstractSince the beginning of the pandemic, stressful experiences have increased dramatically all over the world, negatively affecting the psychological state of students. Students studying outside their countries found themselves in a difficult situation. Higher education institutions have accepted the challenge by introducing blended and distance forms of classes. Learning conditions have changed dramatically. The analysis showed that changes in the performance of foreign students' studies were of an individual nature. Some of the students adapted well, successfully coping with the challenge, some dropped their academic performance, the average level of academic achievement did not have statistically significant changes. The experience of using digital learning tools gained during the pandemic has added to the palette of learning methods for use in other, including more susceptible, conditions, and especially in periods of increased danger.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectCOVID-19uk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectфізіологіяuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectphysiologyuk_UA
dc.titleАдаптація навчальної успішності студентів-іноземців 2 курсу до умов дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір
Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
physiology.PDF453,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.