Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20445
Назва: Спрямованість викладання оперативної хірургії і топографічної анатомії на медичному та стоматологічному факультетах
Автори: Білич, Анатолій Миколайович
Проніна, Олена Миколаївна
Данильченко, Світлана Іванівна
Половик, Олександр Юрійович
Коптев, Михайло Миколайович
Дата публікації: 2015
Видавець: ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Спрямованість викладання оперативної хірургії і топографічної анатомії на медичному та стоматологічному факультетах / А. М. Білич, О. М. Проніна, С. І. Данильченко, С. І. Половик, М. М. Коптев // Сучасні технології управління навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю. – Полтава, 2015. – С. 22–24.
Короткий огляд (реферат): Підсумовуючи викладене, слід підкреслити, що впровадження в навчальний процес бально­-рейтингової оцінки знань студентів є сучасною педагогічною технологією, яка націлена на перспективну оцінку якості майбутнього лікаря і прогнозування його успішності в професійній діяльності. Упровадження бально-рейтингової системи в навчальний процес на нашій, кафедрі реалізується через виконання низки завдань, яке залежить не лише від потенціалу викладацького складу кафедри, а і від чинних правових і соціальних умов.
Ключові слова: інформаційні технології
технічні засоби
практичні навички
бально-рейтингова система з навчання
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20445
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Spryamovanist_vykladannya_operatyvnoyi_khirurhiyi.pdf450,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.