Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисаченко, Ольга Дмитрівна-
dc.contributor.authorШепітько, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorБорута, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorПелипенко, Лариса Борисівна-
dc.contributor.authorВільхова, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-04-03T08:29:09Z-
dc.date.available2023-04-03T08:29:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМультимедійні навчальні системи в освітньому процесі кафедри гістології, цитології та ембріології / О. Д. Лисаченко, В. І. Шепітько, Н. В. Борута [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2023 – Т. 23, вип. 1 (81). – С. 126–129.uk_UA
dc.identifier.issn2077-1096 (print)-
dc.identifier.issn2077-1126 (online)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20465-
dc.description.abstractСучасні комп'ютерні технології направлені на покращення якості освітнього процесу, оперативність й ефективність надання навчальної інформації, структурування та систематизацію теоретичних й практичних знань, умінь та навичок. Гістологія, цитологія та ембріологія є фундаментальною дисципліною, яка базується на вивченні структурної організації клітин, тканин та органів. Комплексний інноваційний підхід до викладання дисципліни полягає в мультимедійному забезпеченні лекцій та практичних занять з візуалізацією тканинних та клітинних структур на електронно-мікроскопічному, світлооптичному та молекулярному рівнях; демонстрації мікроскопічних препаратів за допомогою відеосистем; поточних, підсумкових та заключних контролях знань шляхом комп'ютерного тестування. Новітні технології навчання допомагають задіяти графічну та аудіовізуальну інформацію, що сприяє залученню всіх органів сприйняття студентів-медиків та інтенсифікації навчального процесу в цілому. Великою популярністю у здобувачів освіти користується база цифрових зображень гістологічних препаратів при різних ступенях збільшення, яка застосовується при читанні лекцій, на практичних заняттях та під час самопідготовки. Мультимедійні навчальні системи направлені на удосконалення методів навчання, підвищення якості освіти, формування особистості здобувача, розвиток його світогляду та інтелекту. Вони включають мультимедійне забезпечення лекцій та практичних занять, самостійної роботи при підготовці до занять, змістовних модулів, контролю практичних навичок, іспиту з дисципліни, ліцензійного іспиту «Крок 1» з візуалізацією тканинних і клітинних структур.uk_UA
dc.description.abstractModern computer technologies are aimed at improving the quality of educational process, efficiency of providing educational information, structuring and systematization of theoretical and practical knowledge, enhancing students’ skills. Histology, cytology, and embryology are fundamental disciplines based on the deep understanding of structural organization of cells, tissues, and organs. A comprehensive innovative approach to teaching the discipline consists in using multimedia resources to support lectures and practical classes via the visualization of tissue and cellular structures on electron microscopic, light-optical and molecular levels; via the demonstration of microscopic preparations using video systems; by performing formative and summative assessment of knowledge through computer testing. The latest learning technologies are multimodal including graphic and audiovisual means that contributes to the better involvement of all organs of perception, thus making difference to the routine educational process in general. The digital database of histological preparations of the different magnification under the microscope, which can be used during lectures, at every practical session and during self-training, is very popular among students. Multimedia systems are aimed at improving teaching methods, improving the quality of delivering knowledge, fostering the personality, broadening students’ outlook and developing their intelligence. Multimedia systems include the support for lectures, practical classes and self-directed extracurricular work when preparing for classes, module test, and mastering practical skills.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectгістологіяuk_UA
dc.subjectцитологія та ембріологіяuk_UA
dc.subjectмультимедійні навчальні системиuk_UA
dc.subjecthistologyuk_UA
dc.subjectcytology and embryologyuk_UA
dc.subjectmultimedia educational systemsuk_UA
dc.titleМультимедійні навчальні системи в освітньому процесі кафедри гістології, цитології та ембріологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.31718/2077–1096.23.1.126-
dc.subject.udc378.147:611.013/.018/.018.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 23, вип. 1 (81)
Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
multymediini_navchalni_systemy_v_osvitnomu_protsesi.pdf339,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.