Універсалізація підходів до оцінювання якості провадження освітньої діяльності на основі галузевого індексу оцінювання діяльності закладів вищої освіти

Ескіз недоступний

Дата

2023-03-30

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський державний медичний університет

Анотація

У ролі концептуальної моделі запропоновано універсальну модель STEPS, що передбачає оцінювання результатів діяльності закладів вищої освіти за чіткими критеріями в межах п’яти категорій оцінювання.
A universal model is proposed as a conceptual model, a universal STEPS model was proposed, which suggests evaluating results of higher educational institutions’ activity by clear-cut criteria within the framework of five rating categories.

Опис

Ключові слова

європейський простір вищої освіти, якість освіти, показники оцінювання діяльності за- кладів вищої освіти, модель STEPS, галузевий індекс оцінювання, European higher education area, education quality, evaluation indices of higher educational institutions’ activity, STEPS model, field-specific evaluation index

Бібліографічний опис

Універсалізація підходів до оцінювання якості провадження освітньої діяльності на основі галузевого індексу оцінювання діяльності закладів вищої освіти / Д. В. Карамишев, Л. П. Гордієнко, Ж. П. Кундій, О. А. Полив'яна, В. М. Кока // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 90–93.